Maar bij het water is nie het cadettenkamp hè... Dat ligt veel meer naar Teteringen/Oosterhout toe volgens mij?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

..
. Vorig jaar begonnen met trailer trainen (werd toch wel eens tijd), begin ging nog niet van harte natuurlijk, maar ze deed het uiteindelijk wel. Maar nu jaartje niks meer aan gedaan dus ze zal er niet gelijk in gaan
. Gelukkig komt vanavond een kennis met een 2 paards dus die kleine zet ik er eest in (die is zo makkelijk met alles) en dan hopen dat dat Mirk wat rustiger maakt zodat ze er ook ingaat. Bij mijn paarden is het beetje raar maar mijn volwassen merrie trekt zich soms op aan de jonge beebe ipv andersom
Mariindaa schreef:Wegens problemen is het helaas niet mogelyk om Qualita mee te nemen!! Baal er vreselyk van maar er zit dus niks anders op.. Trailer staat nu dus volgeboekt met Haflinger Terra en Tinker King! Heb zelf dus handjes over om hier en daar te helpen!
en anders wijzig ik het zaterdag. Heb je 2 dagen de tijd om te zien of er iemand met jouw mee wilt. sMieke schreef:Mariindaa schreef:Wegens problemen is het helaas niet mogelyk om Qualita mee te nemen!! Baal er vreselyk van maar er zit dus niks anders op.. Trailer staat nu dus volgeboekt met Haflinger Terra en Tinker King! Heb zelf dus handjes over om hier en daar te helpen!
Echt super jammer!
ik had haar graag in het echt gezien!
hopelijk komt het nog!

komen met 3 paarden als marin niet erg vind