Ik ga met de auto naar de lasergame ding Jullie kunnen denk ik het beste bij de roltrappen afspreken..
Ja, tenzij jij natuurlijk plek over hebt, maar dat lijkt me niet Er moet er denk ik sowieso één met de bus, aangezien we met z'n zessen zijn. En ik heb toch gratis ov
Wat gaan we trouwens de rest van de middag doen? Ik ga trouwens wel tussen 5 en 7 naar huis ongeveer, ik weet niet wat de rest doet?
Uhm... Chillen? Nee, ik weet het niet. Iemand een briljant idee?En ik zie wel hoe laat ik naar huis ga. Denk ook rond een uur of 7 ofzo. Hangt er een beetje vanaf hoe laat de rest naar huis gaat.
Ik moet paardje nog binnen zetten en voeren, die zal het niet waarderen als dat om 10 uur een keer is Ach ja joh, laten we gaan maccen! nee, geen idee..
Nee, dat zal Mick je niet in dank afnemen denk ik Ik vind het best hoor Ik kom normaal echt nooit bij de Mac, maar heb geloof ik nu al mijn record voor een heel jaar verbroken
Hahaha.. nou, als ik mijn record moet gaan verbreken Ik werk er al 3 jaar Ach ik eet er bijna nooit, neem liever mijn eigen eten mee We zien daar wel, het wordt schijnbaar wel slecht weer....
Ja, ik zag het ook al. Beetje jammer weer Maar echt, normaal kom ik hooguit 3 à 5 keer per jaar bij de Mac