Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_10

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 21:17

Ik zit er ook bij, zeker weten! :):)

Ik denk dat het lastig word om er nog bij te komen. Helemaal voor week 10A, omdat deze al om 8 uur 's ochtends tijdens de inschrijfdag al vol zat. Mijn tweede keuze was week 6, omdat ik na week 7 niet meer zo goed kon i.v.m. werk. Ik hoop voor je dat het lukt om er nog bij te komen!

Succes met leren Debbie! Tja, bij mij gaat alles ook op het laatste moment. Gelukkig heeft het deze week voor Duits een positief effect gehad, want ik had een 9,2! :D

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 21:37

Stormt ook weer binnen, ik houd zelf ook niet echt van laklaarzen maar ik vond de derby met veters en alleen de bovenste rand lak wel mooi! Verder heb ik zelf zwarte petries met veters, flink voor moeten sparen en voor mijn verjaardag! :D

Idd succes, mijn tweede SE week begint ook weer morgen nog vier te gaan *zucht* Wordt er altijd zo moe van! :+ Ik denk trouwens ook dat je niet de enigste bent, ik begin vaak wel optijd maar sommige schieten er soms ook bij in hoor! :(:) Het is soms moeilijk te plannen vind ik.

En wat goed, een 9,2 op Duits! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:10

Ik vrees ook dat als je je nu nog moet opgeven, dat het dan erg lastig wordt. Ik geloof er echt niet in dat het vriendjespolitiek is...

Ik ga maar eens vroeg mijn bed in, ben moe joh!

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:34

Phoenix6 schreef:
Ik vrees ook dat als je je nu nog moet opgeven, dat het dan erg lastig wordt. Ik geloof er echt niet in dat het vriendjespolitiek is...

Niets tegen jou, maar als jij er nog tussen komt zou het idd niet eerlijk zijn voor de rest. Geloof zelf ook niet helemaal in de vriendjespolitiek, maar het zou voor jou natuurlijk wel leuk zijn!

Dat is idd vroeg, welterusten! :z

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:53

Melenie schreef:
Phoenix6 schreef:

Niets tegen jou, maar als jij er nog tussen komt zou het idd niet eerlijk zijn voor de rest. Geloof zelf ook niet helemaal in de vriendjespolitiek, maar het zou voor jou natuurlijk wel leuk zijn!

Dat is idd vroeg, welterusten! :z

Ik denk ook niet dat je er nu nog in gaat komen, en ik denk ook niet dat het heel eerlijk is als de mensen die zich eerder hebben opgegeven niet mee kunnen dan :+ (Waar ik iemand van ben :Y) )

Mijn 2e keus was trouwens week 6, maar hoe doen ze dat dan met de 2e keus zeg maar? Zetten ze je dan voor zowel je eerste als je tweede keus op de wachtlijst ofzo? dat bij welke week je mee mag je ook mee kan, no matter of het je 1ste of 2de keus was?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 23:00

Phoenix6 schreef:

ik geloof zeker wel in de vriendjespolitiek bij de knhs, maar ook weer niet zo erg :+

maar goed ik ga naar bed, morgen tentamen goederenrecht ^)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 23:18

Haha, ja van de vriendjespolitiek is het wel heel oneerlijk.
Ga morgen maar is aan me mentor vragen of ik de laatste week van school
(op je luie gat thuis zitten & paardrijden dus. xd) kan skippen. Dan is het
vrijdag alleen nog rapport ophalen maar die haal ik in de laatste week van de vakantie
wel op. Week 10 kom ik nacht van zondag op maandag thuis dus dat is niet echt handig
en week 11 is bij ons de leukste week van het jaar: de kermis week.

Dus ga echt proberen om week 6 als 2e week op te geven.

Vorig jaar was er een meisje dat werd echt een maand van tevoren gebeld.
Dat ze er bij mocht, terwijl ze pas in maart had opgegeven ofzo :)
Dus er is hooop! :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 08:57

dat zal denk ik wel voor een andere week zijn geweest ;)

wil je week 7b of 7a opgeven trouwens?

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 12:21

Ik geloof ook totaal niet in de vriendjes politiek ;)
ik ben zowiezo aangemeld voor 7A maar belinda, als ik jou was zou ik opgeven voor week 7 als dat kan. want die is nog niet vol..
dus dan zit je er zeker bij ;)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:57

week 7 zit al vol toch? :+ En 6 dacht ik ook. alleen een M/Z dressuurweek en een menweek zat nog niet vol dacht ik..

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:04

M/Z paarden, mennen en instructieweek tot 12 jaar zit dacht ik nog niet vol, maar de rest wel?!.

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:36

Melenie schreef:
M/Z paarden, mennen en instructieweek tot 12 jaar zit dacht ik nog niet vol, maar de rest wel?!.

Ja inderdaad week 7 zit al lang vol, ik had me vrijdag opgegeven en sta toch echt op de wachtlijst

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:25

Sabszz schreef:
ik ben zowiezo aangemeld voor 7A maar belinda, als ik jou was zou ik opgeven voor week 7 als dat kan. want die is nog niet vol..

Sorry met 7 bedoel ik 9

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:39

Sabszz schreef:
Sabszz schreef:

Sorry met 7 bedoel ik 9

9a isvrij maar die zijn voor m:z pony's
Week 9 b en c zijn al vol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:26

Zo te lezen zijn de meningen verdeeld. Ik blijf erbij dat ik moeilijk kan geloven dat er vriendjespolitiek is.

Bijna alle weken zijn inderdaad al vol. Muv de menweken, de m/z dressuurweken en tm/ 12 jaar.

Phoe, vandaag een alnge dag gehad. Maar wel leuk! Geprutst in de productstudio, en ik heb het mezelf erg lastig gemaakt met een 3D Crystal glazen product, haha..... Maar 't is gelukt! =) Moregn maar weer verder met het uiteindelijke resultaat. Nu naar bed, alweer vroeg, haha!

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:41

Ik ben nog niet eens gestart xd heb alleen L1 opgegeven omdat ik dat
Onderling ben en BB springen.
9 ben ik op vakantie, dus.

2e keuze wordt week 6 hoor :)
Denk dat ik daar eerder in, die zitten minder snel vol als abc week toch?

Hoe zit het met voer en uitmesten en grazen/paddock?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:10

Kijk eens hier! http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=225& ... =&ppCatID=

Ze zoeken nog een staraire voor kamp die de opleiding fotografie volgt! Die houd ik in gedachten voor als ik een jaartje verder ben! =)

Ondertussen lig ik dus nogsteeds niet in bed *slecht van mezelf*

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:23

Phoenix6 schreef:
Kijk eens hier! http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=225& ... =&ppCatID=

Ze zoeken nog een staraire voor kamp die de opleiding fotografie volgt! Die houd ik in gedachten voor als ik een jaartje verder ben! =)

Ondertussen lig ik dus nogsteeds niet in bed *slecht van mezelf*

Haha daar gaan je goede voornemens, heb me ook al een anderhalf uur voorgenomen naar beneden te gaan en film te kijken met mijn moeder :+ is het nu alweer te laat voor :Y)

Jullie hebben trouwens nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven (heb het even gekopieerd) :

Mijn 2e keus was trouwens week 6, maar hoe doen ze dat dan met de 2e keus zeg maar? Zetten ze je dan voor zowel je eerste als je tweede keus op de wachtlijst ofzo? dat bij welke week je mee mag je ook mee kan, no matter of het je 1ste of 2de keus was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:26

Ik he eigenlijk geen idee hoe dat werkt.

Ik denk dat als met je inschijving je eerste keus vol zit, en er bij de 2e plek wel plaats is je daar in komt. Maar of je ook bij beide op de wachtlijst komt..? Goede vraag!

Nu echt naar bed! ;)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:29

Oooh dat lijkt me zo leuk om te doen!
vorig jaar was er ook een meisje die foto's maakte, maar die had een beetje rare kleuren als er teveel zonlicht bij kwam maar voor de rest waren haar foto's wel mooi :)

Ik heb ook werkelijk geen idee voor een antwoord op jou vraag

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:49

Sabszz schreef:
Oooh dat lijkt me zo leuk om te doen!
vorig jaar was er ook een meisje die foto's maakte, maar die had een beetje rare kleuren als er teveel zonlicht bij kwam maar voor de rest waren haar foto's wel mooi :)

Ik heb ook werkelijk geen idee voor een antwoord op jou vraag

Ik wil al heel lang foto's van Libell en mij maar kan niemand vinden met een goede camera, en fotoshoot is the duur voor me binnenkort krijg ik gelukkig mijn eigen SLR dus dan kan ik er volop voor gaan :Y)

Hahah ik word er nu toch wel erg benieuwd naar hoe ze dat doen! Hopelijk weten de anderen het wel .. Anders ga ik KNHS misschien even mailen om te vragen :o

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:55

Welke camera krijg je?

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 00:29

Sabszz schreef:
Welke camera krijg je?

De canon eos 550d en dan willen we naar een mooie aanbieding kijken zodat we zowel een 18-55 lens als een 55-200 of 250 er bij krijgen :)
Waarschijnlijk gaan we hem nog voor de voorjaarsvakantie kopen zodat we hem op wintersport mee kunnen nemen maar ik weet zeker dat ik hem tijdens het kamp niet mee mag nemen daarom ben ik zo blij dat er foto's gemaakt worden, dat is wel zo leuk om daarna terug te kijken of uit te vergroten! :D

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 09:00

Hoe zit het met voer en uitmesten en grazen/paddock?

Ik wil ook zo fototoestel!

Wel even je antwoord van de knhs hier neerzetten hè als je gemaild hebt! :)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 09:51

Ik vind een 70-220 mm lens ook wel mooi. maar als je die los koopt voor een Nikon dan is die alweer bovn de 200 euro :P

Mesten moet je zelf doen. grazen kan je aan de hand doen en paddock mag je 1x per dag een kwartiertje inzetten en je moet erbij blijven ;)