Maar we kunnen ons best gedragen hoor.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marloes schreef:Dat is inderdaad wel balen, dat het voor de mensen zonder paard een beetje in hun nadeel werkt... Maar het is beter iets dan nietsWe beginnen gewoon 's ochtends vroeg, tot de volgende avond laat, haha.
Marlies, zou leuk zijn!
Nelleke, daarom. Maar dan moet de eerste indruk wel enigszins positief zijn zeg maarZe zijn heel erg bang dat ik mezelf helemaal klem drink omdat ze beweren dat jullie ook best veel drinken. Nu heb ik voor mezelf een duidelijke grens, en hou ik me daar ook aan, maar blijkbaar geloven ze dat niet en beweer ik dus maar dat jullie niet zo heel veel drinken
Marloes schreef:TuurlijkZolang je niet ladderzat bent en rare dingen gaat uitvreten
We moeten er gewoon even op letten dat de grens niet overschreden wordt (dronken)
Komt misschien een beetje zeurderig over, maar ik ga proberen te zorgen dat het niet zo is dat ik na dat weekend niet meer naar meetings mag
Enne, wat betreft BBQ'en, gaan we dat weekend zelf boodschappen doen? Er is op 5 minuutjes fietsen een supermarkt, dus dat moet wel lukken toch?