dat is niet zo leuk

veel leuker gewoon met de hele groep
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gowlan schreef:Shetjjesz schreef:Dames wow waar hebben jullie het ineens over stelletje meiden!
Umh ik heb net ff kosten berekend voor mezelf betaal 40euro voor treinretour, 38 euro voor de rit,
buskosten zullen denk z'n 3 euro zijn dus dan kom ik uit op een bedrag van 81 euro en dan heb ik nog niet iets
te eten of drinken voor mezelf gerekend.
Dit moet ik ff goed overleggen en alles voor mezelf ligt niet aan geld, ma ff nu aan iets anders op dit moment
Snap het volledig hennie, maar we moeten eerst alles goed bespreken ook over de kosten.
Niet eerlijk als de een maar 30 euro totaal voor alles kwijt is en jij bv. 80..
Stel dat ieder dan 5/10 euro bijlegt voor jou, dan komen we allen op een normaal bedrag..
felinetibor schreef:Jullie zijn ook van harte uitgenodigd om Olav de Noorse Boshond een keer te komen bezoeken. Alleen weten me ouders dat nog niet.
NooorMe schreef:Okee =)
is wel leuk om nog vaker te meeten, maar daar gaan we toch nu nog niet naar kijken?
gewoon betalen voor jezelf, lijkt mij!
de ene keer is het voor mij veel reiskosten, de andere keer voor Tootje, de andere keer voor Feline (bijvoorbeeld hea)
Schoorl:
1. Feline
2. Tootje
3. Laura
4. Janine
5. Hennie
6. Amarens
7. Patricia
8. Noor
Shoppen oid:
1. Laura
2. Noor
3. Amarens
4.
5.
_baxter_ schreef:feline![]()
Schoorl lijkt me een leuke manege! Ik ga iig mee, als Feline haar vader gaat rijden. Want inclusief treinkosten wordt het dan wel even wat teveel voor me. Ik zag ergens een lijstje, maar ik ben hem even kwijt.