Hihi, jullie hebben er zin in! Grid, ik ben er dus ook op tijd om je te helpen met schoonmaken hoor! Mees zet ons af en Marleen gaat dan weer terug voor de kar. Ik blijf om te kijken of het goed gaat met de paarden samen en om vast schoon te maken. En ik durf de meeste spinnen ook wel te pakken hoor!!!
Het is echt al super snel!
Moet van de week nog even bellen met de slagerij. Lois, zou jij aan Annique willen vragen welk pakket ze wil? Dan heb ik het groepje compleet.
Moeten we verder nog het lijstje aanvullen met wie wat meeneemt? Slaapzak, kussen, hoeslaken moet ook mee??
grrr
Geplaatst: 05-05-11 14:07
Ja, dat moet neem ik aan allemaal mee....
grid
Geplaatst: 05-05-11 15:13
Ik zal dan vrijdag ook brood gaan halen zullen ze in Epe smiddags toch ook nog wel hebben of nie?! en wat verder nog?
Carola handoeken ook niet vergeten maar dat neemt ieder voor zich mee neem ik aan ik kan evt wel extra droogdoeken meenemen voor in de keuken.
Drinken: - koffie, kmelk, suiker, zoetjes - Ingrid --> ik kan evt senseoapparaat meenemen is dat handig? - thee - Lois - sinas - Carola - cola - Carola - sapjes - Marleen - melk - Marleen - ranja - ingrid --> vind ik altijd lekker als t warm is - pakjes drinken voor onderweg - ingrid
Bij de koffie/'s avonds: - Chips - Carola - Nootjes - Carola - Koek - Lois
Overig: - campingtoilet - lois - wc papier - Lois - keukenrol/ doekjes - ingrid - plastic bekers en borden - Lois - boterhamzakjes/folie - Carola - droogdoeken voor keuken - ingrid
Vergeten we nog iets?
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 16:27
Ik heb Annique een sms gestuurd dat ze even moet laten weten wel pakket ze neemt en neem aan dat ze binnen nu en morgen wel even op Bokt komt Edit: vanavond komt ze op Bokt dus morgen zou je kunnen bestellen Carola, Super dat je het wilt doen overgens
Volgensmij is dat alles Grid Hebben we wel ergens een waterkraan in de buurt?
grrr
Geplaatst: 05-05-11 17:11
Ja hoor, water is overal te krijgen daar!
Wie drinkt er eigenlijk melk? Dat we het niet voor niets meenemen...
grid
Geplaatst: 05-05-11 17:15
Ik drink regelmatig melk bij mijn middag of avondeten maar da's nu misschien niet zo handig Bij BBQ drink ik trouwens vaak gewoon fris en ook als het warm is drink ik liever fris, sap of ranja dus voor mij hoef je het niet mee te nemen
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 18:01
Voor mij hoef je ook geen melk mee te nemen hoor
grrr
Geplaatst: 05-05-11 19:30
Even inventarisatierondje:
Voor vrijdag op zaterdag: 7 slaapplaatsen
5 paarden in de wei (Carola weet jij dat al zeker?)
Voor zaterdag op zondag: 3 slaapplaatsen
Klopt dit?
Bel ik morgen Henk om het nogmaals te bevestigen en te vragen hoe laat we kunnen komen enzo...
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 19:35
Volgensmij klopt het Is Janet eigenlijk met het weekend weer terug van vakantie?
grrr
Geplaatst: 05-05-11 19:36
Volgens mij komt ze aankomend weekend terug... maar ze dacht te moeten werken.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 19:40
Aah jammer, hoe gaan we het eigenlijk doen, ook zondag na het eten een rit toch?