Ik heb wel op de lijst gestaan!!! En ik wil ook echt heeel graag mee!!! Maar ik ga nu no maar ff verder terug lezen wanneer want jullie gaan veeul te snel haha
eef, stees, rianne en britt bij patricia en bij suus is er geloof ik nog 1 plaatsje over, maar dat ligt er aan of lizet mee gaat. en verder weet k het niet uit t zuiden
_Lucy
Geplaatst: 05-09-10 19:41
en vanuit gronigen, kim en ik rijden met eefje mee en marieke gaat op de fiets. en ilona word gebracht met de auto
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 05-09-10 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lucy
Geplaatst: 05-09-10 19:42
en de rest weet ik niet eigenlijk.. ik geloof dat linda ook met de auto ging als ze er een kon regelen, maar ik weet niet of dat allemaal door gaat
JustSmile
Geplaatst: 05-09-10 19:43
Oké, ik moet dan nog ff kijken hoe ik ga maar ik ga iig mee
Onze auto die we nu hebben kan ik niet mee krijgen want me moeder en Kees hebben die dag iets. Maar we kunnen nu elk ogenblik onze nieuwe auto krijgen. Die zou begin september komen, maar wanneer precies is nog niet zeker. Maar als die auto er is dan kan ik dus wel een auto mee. Maar ik ga niet in me eentje of met ze 2en die kant op want dan zijn de bezinekosten alsnog wel veel. Maar als we dan met ze 3en gaan: Marlous, ik en Manna (tog? die wilde dan tog ook mee reizen?) dan kan het best!
oh oeps bij mij ging dr wat is net hahahah, zat op me ipod en ben die flipte n beetje
hahahah
Maar ik vind t ook leuk rianne!!!!
En lin, volgens mij was het vorige keer met 3 in de auto duurder dan met de trein, op de manier dat kees het uitrekende, dus dan ga ik liever met de trein eigenlijk