Oh ik heb eventjes een vraaaaaaagje... Gaan jullie allemaal in knolhobbelkleren meteen heen, of nemen jullie knolhobbelkleren mee? En nemen jullie schone kleren mee om je na t rijden om te kleden??
ik ga lekker in me rijkloffie en dan neem ik wel een jogging broek mee voor als het geregend heeft . als ik gewoon droog ben enzo dan ga ik lekker in me rijkleren terug en lekker maccen, dan krijgen we tenminste de aandacht hahaha
vind het idd jammer dat er zo vlak na het reserveren afgezegd wordt, snap de afzegging volkomen maar naar mijn idee had het voor het reserveren ook wel gekunt als jullie zelf even bellen dat er 2 paarden minder mee hoeven, graag
voor het reserveren had het niet gekent want ik ben pas deze week bij het ziekenhuis geweest en zoals nanda typt, moet ze onverwachts oppassen en ook dat weet ze pas sinds dinsdag dus nee het had niet gekent
Maar die ontsteking kotm toch niet aanwaaien martina, daar had je dan toch voor deze week al last van lijkt mij? Ik wil geen bitchfight starte, maar vind het altijd zo vervelend dat er op het allerlaatste moment nog zoveel mensen afzeggen, zeker als er al gereserveerd is..
en toch wil ik er op reageren. ja die ontsteking had ik al maar dat wist ik niet, ik voelde wel pijn maar het ging wel dacht dat het nog van de operatie was, maar het werd steeds erger en toen vertelde de dokter mij dat het niet goed zit in me knie. maar maakt niet uit jij weet niet wat ik voel en hoeveel pijn het is. have fun allemaal
zoiets kan gebeuren laten we het nu maar gewoon laten straks komen er nog ruzies of wat dan ook volgende meeting gaan we een keer iets anders doen dan paardrijden en dan zorgen we dat iedereen mee kan