2-kamerappartement (max. 4 personen) Woon/slaapkamer met 2 slaapplaatsen en een slaapkamer met een 2-persoonsbed of 2 aparte bedden, een badkamer met douche of bad en toilet, föhn, airco (tegen betaling), telefoon, kluisje (circa € 21 per week), satelliet-tv, compleet ingerichte kitchenette met onder meer een koelkast en kookgelegenheid en een balkon of terras met zitje. Tevens zijn er appartementen beschikbaar met zeezicht.
Faciliteiten 3 zwembaden (zout en zoet water), zonneterras met ligbedden en parasols, pool/snackbar, internetruimte, tv-ruimte, restaurant, souvenirwinkel, fitness, entertainment programma, tennisbaan en tafeltennistafel.
Verzorging Je verblijft op basis van All Inclusive volgens de formule van deze appartementen.
Bijzonderheden Beddengoed en handdoeken inclusief. Schoonmaak 6 keer per week, wisseling handdoeken en beddengoed 3 keer per week.
Bepaalde dranken zijn niet all-in, buitenlands gedestilleerd etc.
Pasamba
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-10 00:19
Wat dan wel? Wel drank toch?
Yannicke
Geplaatst: 25-05-10 00:21
All inclusive All Inclusive Extra Inbegrepen
alle maaltijden in buffetvorm locale alcoholische drankjes en frisdrank van 10.00-23.00 uur thee, koffie en cake van 16.00-17.30 uur diverse sportfaciliteiten
ja doeiiiiiiiii daar slapen steef en ik in natuurlijk!
we zouden misschien met z'n alle naar schiphol gaan ja, maar past dat wel want al die koffers passen denk ik niet in 1 auto? Tenminste toen wij naar Rome gingen was de achterbak van een grooote jeap dinges al vol met mijn koffer en de koffer van een vriendin