Locatie? Bij Tessa? Wokken? Hier mag 't ook. Bij Dido mocht 't ook.
Ik vind 't zelf wel 't gezelligst om 't bij iemand thuis te doen. Dan heb je wel 't meeste contact met elkaar zeg maar. Anders zit je uit eten lange tafel en dan spreek je de helft niet. Al zullen we wss niet met een gigantisch grote groep zijn dus dan valt 't miss wel mee. Of we houden dan gewoon om 't half uur stoelenwissel
Ligt er een beetje aan hoeveel mensen er komen. Als mijn portemenee het toe laat en mijn vrij-vragingen goed gekeurd worden ben ik deze keer ook van de partij
Ja. Misschien is het handig dat jullie met z'n alle de tram vanaf CS pakken naar IJsselstein. Halte Eiteren en dan kom ik jullie daar wel ophalen, 3 min lopen en we zijn dan bij mijn huus.
als ik ook kom kan ik jullie gids in de tram en naar tess haar huis wel zijn , (ohnee tess ik wil dan zaterdag al komen slapennnn dan kunnen we zap de negereennn met dropshot )
Ik weet niet of jullie het uberhaupt al op prijs hadden gesteld als ik zou komen Maar ik zit dan in de stress dat weekend want na t weekend moet ik mijn portfolio inleveren, mits ik alles klaar heb daarvoor want niet zal gebeuren ben ik bang .
Maarre zou het wel leuk vinden op den duur om jullie ook s te ontmoeten