Zullen we dat weekend maar gewoon doen dan? Mij leek 't wel leuk om 't iig gewoon bij iemand thuis te doen. Blijven de kosten laag en dan spreek je gewoon iedereen. Vorige keer vond ik dat bij 't eten wel jammer, lange tafel natuurlijk, ene helft spreek je dan wel, andere helft niet. Maar goed
Sjaap
Geplaatst: 28-03-10 10:06
Ik denk dat ik, sowieso heel april, niet kan. HEEL druk momenteel met afstuderen en papers schrijven voor mn tentamens, en een hoop werken tussendoor, dus heb mn tijd hard nodig, helaas. Ik sla deze keer over, maar volgende keer ben ik er zeker bij !
ja inderdaad bij mij is niet handig maar zat te denken dat het vand e zomer misschien leuk is om te gaan picknicken in het julianapark met zn allen, nemen we Twister mee en lekkere hapjes enzo
Zondag is ook Exoknaag in Houten waar ik stiekem wel heel graag heen wil... Kunnen we dat doen voor de meeting? Nee ik weet 't niet. Zijn er wel wat mensen die zondag kunnen?
pressent
Geplaatst: 05-04-10 15:08
ik vind zondag nog steeds goed hoor,
Exoknaag? Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat houd dat presies in?
Laatst bijgewerkt door pressent op 05-04-10 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Heel misschien dat m'n zusje ook mee wilde. Maar mij lijkt 't wel leuk iig ja Entree is wel 9 euro. Dat vind ik wel een hoop geld. Maar je kan dan wel overal kijken.