Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
grrr schreef:Denk dat er dan idd beter 1 persoon op Banbay kan, en de ander een huren? 't Is natuurlijk wel het leukste als we allemaal meekunnen he?
Waar ga je die pony's/paarden huren dan Ingrid?
grid schreef:Janet en Angela wilden wel samen met Banbay doen, maar dat kan alleen als er ook een kar meegaat want lijkt me niet handig om er achteraan te fietsen of zo
Maar dan moet er dus wel een kar meekunnen en als er kar meegaat dan moet die dus wel een andere route rijden, want hier zijn paden voornamelijk toegankelijk voor ruitersen veel minder vaak voor mét kar
![]()
Grit zou geloof ik Carlo nog vragen voor evt lenen kar (of Carlo mee met Tom voor kar?)
en ik zou Nono en/ of Winnie kunnen vragen, maar weet niet of ze het goedvinden als iemand anders ment (eerder nog onder de man) en ik wil natuurlijk eigenlijk wel op Say mee
Grit schreef:Carlo zal denk ik best willen rijden met Tom, maar hij is natuurlijk geen "kontenkletser". En er kunnen maar max 3 passagiers mee.
grid schreef:Ah als het ons helpt mag ie vast wel mee toch?!maar idd dan dus nog maar plek voor 3...
grrr schreef:Denk dat er dan idd beter 1 persoon op Banbay kan, en de ander een huren? 't Is natuurlijk wel het leukste als we allemaal meekunnen he?
Waar ga je die pony's/paarden huren dan Ingrid?
D_Travis schreef:maar hoeveel kunnen er op een kar mee dan? want misschien kunnen we ook nog eens wat afwisselen?
Grit schreef:Hopen dat Grid nog wat kan regelen met haar goede connecties daar![]()
Maarja, ze moeten natuurlijk ook ergens van leven. Maar in ieder geval dat er geen begeleiding mee hoeft.
Vrijdag zal niet zo'n lange rit worden (denk ik), dan is misschien een gecombineerde rij/wandelroute mogelijk. Goed voor de conditie![]()
Dan voor zaterdag proberen iedereen te paard te krijgen
En voor zondag proberen iets met een of twee aanspanningen te regelen??
grrr schreef:Ik heb er geen probleem mee als Janet en Angela op Banbay om de beurt rijden, maar 't probleem is dan dat er dus gewoon 1 niet mee kan... en dat lijkt me weer niet zo gezellig. Dus kan je op zich beter een paard bijhuren toch? 't Is ook niet echt leuk als de halve groep steeds niet mee kan, zeker niet als we op zaterdag een flinke poos weg zijn...
_janet_ schreef:Ik ga anders wel niet mee met het weekendje.
Weet ook nog niet hoe het straks allemaal loopt met werk ed.
Dan kan iedereen lekker te paard.
Het is gewoon lastig om voor iedereen een paard te regelen en dat iedereen lekker mee kan op rit. En wachten bij het huisje is ook niets.
Dan kan ik beter gewoon een dagje over komen/
mnkortleve schreef:Ik heb eigenlijk tot nog toe niet gereageerd in dit topic omdat ik het niet zie zitten om met paard te komen en ook niet daar te blijven slapen, maar ik zou het wel heel erg leuk vinden om bijvoorbeeld op zaterdag de hele dag te komen en dan met anderen die ook zonder paard zijn lekker te gaan wandelen oid en de anderen allemaal te ontmoeten.