nee voor school heb ondekt dat ik (ennietmeeroppeppermagrijdenvanyvanka) en mijn handelingsdelen niet in orde heb, niet deel mag nemen aan mijn exames.. dus dan zit ik een beetje in da s-h-i-t.
Goedenavond !Wij zijn er ook weer, zijn net terug van nadine, britt had nog even gereden Het was echt super gezellig!En pepsi is cool
HOOOIhoezo mag je pepper niet meer doe dan poedersuiker van je school ik vond t leuukk saaaaax k heb leker gedouchtt
Britt_Sisi schreef:HOOOIhoezo mag je pepper niet meer doe dan poedersuiker van je school ik vond t leuukk saaaaax k heb leker gedouchttomdat ik heel erg me best moet doen van yvankaen daarmee weet ze me te shanteren haha xD
Ik ben ook weer wakker Net ff op uitzendbureau sites gekeken ~,~Heb zowaar 2 functies gevonden waar ik op gereageerd heb!
Haha Ik keek ook even snel achterom, zie ik ineens een gevlekt iets de bosjes uitkomen Zag er leuk uit hoor
Doe je best maar op school Martine! Zo ja die ene waar jij wint Yvanka, jij helemaal gillen .En tjah, Suus ontbreekt er ook niet aan met d'r bosjes actie's ..
ghehe naomi ik weet ook niet wat het was hoor, maar naar beneden wilde ze perse om de schommel heen die aan die boom hing
Ik zit nu nogsteeds op school, ik heb gelukkig geen spierpijn en ga straks weer lekker op mijn terror paardje rijden
prii_boy schreef:Jaaaaa, ik stem ook mee! En dan wil ik weer op ster EN IK SAXen dan gaan we racenen onderweg n keer ruilen
Oh naomi dat jij in dat vreselijke paadje waar je om je knieen moest denken, er bijna afviel Dat zag er echt heel grappig uit