ella, da moest een klein etentje zijn eh van deze keer 't zou kunnen dat da veranderd is eh da eetgedoe ik spreek van 2-3 jaar geleden ofzo, als't er geen 4 zijn. 'k weet zelfs niet meer wie van de 2 prijs had toen allicht mijn zus met trivia dus da moet dan nog in haar L-periode geweest zijn ook dusja..
ik sta ook niet graag op zo'n podium trouwens 'k heb er es een jaar alleen mogen opstaan, dà was pas genant! (ik reed met pony de E5 alleen mee, en iedereen die E5 reed, reed ook wel E7 eigenlijk, dus ik was kampioen! haha neen, was wel verdiend ze daar ni van, maar was nog maar 4jarige pony en wist niet van da reglement af, anders had ik wel in de E7 gereden )
Izzy19
Geplaatst: 23-10-09 17:24
Jaja, geef er maar nen draai aan Evelien
Héhé, alleen das inderdaad ook niet alles, das echt genant Eetgedoe is dus niet meer denk ik, te duur wss Boekje gaan ze trouwens ook afschaffen heb ik al gehoord.
Euhm, denk dat er dan sowieso wel een bende van het topic gaat gaan, als er iemand van langs mijn kanten gaat, kan ik er ook wel raken, maar tot in beervelde op mijn mobiletje, nee dank u!
sofie ging ook gaan talitha (dacht ik?) en femke, dus die zijn in uw buurt eh? moesten zij niet gaan wil ik u wel oppikken aan afrit gentbrugge ofzo
wie gaat er allemaal 6 november tot nu toe: isabelle, femke, laura, sofiehavan, mara (maar weet niet of die meegaat met ons?) en ik. dàcht ik eh, 'k heb het ook niet super onthouden
en 20 november weet ik helemaal niet vanbuiten natuurlijk
6 november is goed, 20 november ook Maar ik zie dat we voor het test etentje al met veel zijn, dus allé anders blijf ik wel thuis ze... Da's zo dom om zo met mega veel te zijn! Al heb ik er wel zin in 20 november gaat Tineke ook mee
kan zijn dat ik niet meega. Kga op oefenjumping van 't gewest en die zou volgens de affiche de 6e zijn, maar volgens mijn club de 5e. dusss kga dringend es navragen
tis de 6de hoor... alei, als da diezelfde als ons is, is op onze vergadering ook besproken geweest. Een donderdag is toch al helemaal niet logisch ook e..
SofieHavan
Geplaatst: 27-10-09 09:11
okie, ik ga mee eten en mee naar hrov spel wordt fijn