San, je bent meééér dan welkom!! We houden taart voor je achter, en we zijn blij dat we nu eindelijk eens in het echt aan je kunnen snuffelen. Maakt niet uit hoe laat je komt, ALS je maar komt!!!
* AM haar jank écht goed kan bbquen? * Hij mag blijven en de volgende keer mee moet als er gebbqued gaat worden? * Soraay, Ans, Jade en iedereen die er verder niet was gemist zijn? * Ze de volgende keer écht mee moeten komen? * We dan naar Walibi oid zullen gaan?
We nu heel graag de recepten, foto's ed. hier geplaatst zouden willen zien????? HINT!!!!!!!!
Het weer een grandiooooos succes was en we hopen én nog veel meetings samen én nog heel veel pezentrezentopics vol te banketstaaf? ( laatste alleen voor de gezelligheid!! geen kreupele paardjes meer!!!)
Nagyl
Geplaatst: 15-06-09 11:00
Dtje,. Je vergeet een wist je datje !!
Onze Jank de volgende keer zijn Rambo string gaat aantrekken
anshrop
Geplaatst: 15-06-09 12:32
Hmmmmmm weet nie of je na t zien van die hairy scary ass nog wors lusssss..............
Breghje
Geplaatst: 15-06-09 12:37
anshrop schreef:
Hmmmmmm weet nie of je na t zien van die hairy scary ass nog wors lusssss..............
Of we krijgen allemaal spontaan zin in garnalen...
hihihihi, gelukkig weet ik uit ervaring dat er een klein hartje in zit en de rest goed gevuld is, na al die jaren hier en daar beetje overgevuld, maar ach, da mag de pret nie drukken!
Ja, in september met zijn allen naar Walibi!!!!!!!!!!!!
Vond het zo gezellig gisteren, wilde eigenlijk nog helemaal niet weg.....maar ja, toen mijn wekker vanochtend ging besloten dat ik toch niet langer had moeten blijven. Ben een beetje gaar en zit nog steeds vol, en die knoflooksmaak is niet uit mijn bek te schrobben.....
Ik zit niet meer vol, heb al lunch ook op, maar ook hier nog steeds dood vogeltje in mijn bakkes.
Kot is soort van schoon gestofdoekt en gezogen en klaar. Ben zo gaar als een klontje...
Breghje
Geplaatst: 15-06-09 13:18
anshrop schreef:
hihihihi, gelukkig weet ik uit ervaring dat er een klein hartje in zit en de rest goed gevuld is, na al die jaren hier en daar beetje overgevuld, maar ach, da mag de pret nie drukken!
Nog geen 2 uur werken, en dan heb ik alweer verlof. Deze week weer sinds een aantal jaar 5 dagen werken. bleh.... Blaag komt dadelijk met de taxi terug.
Nagyl
Geplaatst: 15-06-09 13:19
anshrop schreef:
Ikke mis jullie ook, maar ga als het goed is woensdagmiddag/avond met Maris op stap! En morgen naar mijn paardenkinders, heb ze al 15 dagen niet meer gezien....
Het ís ook een beetje een anti climax, die day after... we hebben ons er geloof ik maaaanden op verheugd, en dan is het zover, supergezellie, lekker bijkwekken en dan ineens ben je weer thuis....
Ik weet trouwens niet hoe ik mijn stuur gisteren vast heb gehouden, heb al de hele dag last van mijn rechterpols!! Bietje krampachtigisch waarschijnlijk hihihihi!!
Ga lekker naar paardenkind zadel passen, dus toch maar rijbroek van de lijn trekken. Hoop dat ie past, morgen of vanaaf volgt verslag!
Ik trouwens braaf achter Marisje aan rijden richting snelweg, want mijn Tomtom weigerde nog langer mee te werken, had geen GPS-bereik zij die, slaat Maris opeens af naar een benzinepomp.....moesten wij ons moederziel alleen zien te redden. Gelukkig had ik superFleur bij me, die wist mij de goede kant op te loodsen!