Okay.. Eigenlijk bijt ik alleen tijdens bepaalde activiteiten..En mijn gevoel zegt dat wij dat niet gaan doen..
Sani schreef:Is er iemand die iedereen al kent? Ilona dan denk ik. Die dus net zegt dat ze Ilona wel kent. Nans...dat weet je maar nooit.
Ja maar als nans ergens in wil bijten wil ik dat ook... Dan moet je duidelijk beter worden, al kan ik niet pokeren dus zeg maar niet dat je altijd verliest
ik zorg weer voor de kaarten. Drank, daar halen? Kosten verdelen ofzo?Junkfood, stokbrood met kruidenboter.
Sani schreef:ik zorg weer voor de kaarten. Drank, daar halen? Kosten verdelen ofzo?Junkfood, stokbrood met kruidenboter. Als we een oven hebben Want anders krijg je net als met HE... Ja we hebben wel een vriezer horo!! Toch niet
San denk dat dat handiger is inderdaad, neemt weer minder plek in mijn tas in beslag Chippies!! Iloon ik vind het ook echt vet jammer
Ja, er zit toch wel een oventje in? Of combi magnetron?En we kunnen idd daar wel een supermarkt zoeken...
Stokbrood kruidenboter! Chips enzo.. Kan ik ook wel wat van mee nemen, of we doen daar wat boodschappen met z'n allen. Ik neem zowiezo Baileys en witte wijn mee.
Nans als ik trouwens met jou mee rijd heb jij plek voor een grote tas? En een kleintje?Want voor een lang weekend moet er wel aardig wat spul mee
Iehh pizza Nou haast hebben we toch niet Ik ga even van de week een lijstje maken met wat er precies allemaal mee moet, ik ga zeker weten weer wat vergeten Iloon