Een iets of wat oude foto, is de enigste waarop ik een beetje normaal ben..http://img397.imageshack.us/img397/6888/dsc04807wb4.jpg
Ik heb natuurlijk weer heel veel gemist en ga het zo bijlezen!Maar aangezien jullie foto's aan het uitwisselen zijn, doe ik eventjes mee! Beetje slechte foto, maar okee:
Arethe nice pic!@Vosje; Wat een leuke foto! Echt stoer dat fjordie blijft liggen Ik moet er dan ook maar aan geloven*gaat schoorvoetend een foto zoeken*
ehm, ik zou het niet meer weten Is 2 jaar geleden, volgens mij kon ik niet kiezen dus heb ik mn vriend voor me laten kiezen. Maar het was wel lekker
Ja dat is zo.Ach komende keer als ik weer naar italie ga, gewoon alles proberen tot ik hem heb gevonden
HahahaDenk niet dat het goed gaat als ik dat in één avond probeer Dan kom ik achterstevoren terug bij het hotel
Ik heb gewoon geen decent foto's van mezelf! Computer crash sucks!Heb er 1 gevonden is nu aan t oploaden, nog even geduld svp
Hahaha goed he Wij vrouwen zijn gewoon goed in meerdere dingen tegelijk doen!Nee ik werk op een buiten schoolse opvang, en moet een activiteiten kalender maken. Ben eventjes via internet wat ideeën aan het opdoen.