Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:liesje is op de lijst gezet door chantal, en chantal is cp112
je was me net voor mistic
Snackie schreef:voor ze het weer vergeet
Lijst schreef:1 crossmonster - heesch , 1 plaatsen vrij in de auto
2 ma_rie_tje - Voorschoten/Wassenaar met auto, nog even afspreken met Mistic, Patsur en Nessah (en evt Meetje) wie er rijdt ect
3 Snackie - Zeist rijdt mee met Mikado en Jolliegirl
4 Mikado - Zeist rijdt mee met snackie en Jolliegirl
5 Chann - Heerhugowaard - reis met trein naar Beverwijk, vanuit daar ga ik mee met Contigo.
6 Mistic - Zoetermeer
7 Nessah (Agnes) - Leiderdorp
8 Jolliegirl - rijdt mee met Snackie en Mikado
9 Patsur - Haarlem/Wassenaar
10 Shayla - Gorinchem - 3 plaatsen vrij in de auto
11 Contigo-IJmuiden 2 plaatsen vrij in de auto neem Chann mee
12 Mrie - Vught, rijd met crossmonster mee
13 Girlgamer - Eindhoven - rijd met crossmonster mee
14 .Anique_Vaandrig (Anique) - vanuit Delft met OV (of misschien meerijden met iemand?)
15 Rosita - Bilthoven - (met snackie mee)
reservelijst :
16-Meetje 22 - Leiden/oegstgeest
17-Sronnie - Ede - Waarschijnlijk 3 plekken over, afhankelijk of het OV of auto wordt.
18Fairytail - Wageningen met 4 plaatsen max
19-Iepsel Alteveer (GR) eventueel 4 plekken
20-Trennie - Eindhoven - 3 plaatsen.
21 - AndreaB - Schiedam
22- Esther_ - Rosmalen (kan eventueel iemand meenemen, of met crossmonster mee??)
_rosita_ schreef:Mocht er nog een plekje over zijn en het is op de 15e wil ik nog wel een keer mee, dan ben ik vooral benieuwd naar het interview met van Veen..... Het slachten heb ik nu gezien ( al blijf je nieuwe dingen zien uiteraard!) maar heb wel vragen in het topic voorbij zien vliegen waarvan ik zeer benieuwd ben naar de antwoorden.
Snackie, ik wil even laten weten dat ik het ontzettend dapper van jou en je moeder vindt dat jullie meegaan!!
Breg en Marie, top dat jullie nogmaals een excursie organiseren, hoe meer mensen zien dat slachten niets 'engs' of 'lugubers' is en het een prima manier is om te zien of dit iets voor jou en je paard is in de toekomst, hoe beter.
ma_rie_tje schreef:Nope, ik heb alleen een bijrijdpaard en die heeft (naar mijn weten) momenteel niets nodig. Al mijn paardenspullen bestaan uit wat oude penny-poetskisten/tasjes en 1 shabrakje.Pff, dacht ik dat bit voor Jollie kwijt te zijn. Alle dozen bij mn ouders doorzocht (aangezien mn ma al mn spullen in dozen heeft gedaan....) schuur doorzocht, zelfs op stal gezocht. Nergens te vinden.
klim ik hier naar boven, naar onze kamer. Zit die gewoon als "test bit" aan mn zelf gemaakte halster hoofdstel :S
Weer terecht dus! Ga morgen even de spullen die ik moet meenemen bij elkaar leggen en in een tas doen.
@ Chann en AndreaB , zijn er toevallig nog spullen die jullie nodig hebben?