Alleen dat stukje ja, daar komt de rest nog bij dan eh.
Ik kom je wel halen vanuit Nijmegen, dan krijg je 40% korting. Ben ik er ergens tussen 6 en 7 in Nijmegen. Kom je zelf dan van Cuijk naar Nijmegen? Das maar een klein stukje
Marloeee, ik moet met de trein vanuit Heerhugowaard (midden Noord-Holland) en Britt moet helemaal vanuit 't platteland ergens daar rechtsboven komen, dus jij komt maar lekker ook heurrr Je moet er gewoon ook bij zijn.
Gedichtjes wilde iedereen volgens mij hoor Alleen surprises niet. En dat doen we dan ook niet. Maarrr, het hoeft niet per se een rijmend gedichtje te zijn; gewoon een leuk stukje persoonlijk tekst over diegene is ook gewoonleuk.
- Johnny Depp!! - Laurens van Lieren - Jeroen Dubbeldam - de Schröders - een grand prix springpaard - een grand prix dressuurpaard - Jack Davenport - Tom Hollander met zn fine ass - Richard Hammond - Orlando Bloom - Een mooie auto
- The Ninth Gate (dvd) - Eternal Sunshine Of The Spotless Mind (dvd) - Don Juan DeMarco (dvd) - Nightmare Before Christmas (dvd) - Troy (dvd) - Oorbellen/ketting/armband - Enikweetniksmeer.
Nouja. Weetniet wie me heeft, maar zie maar, als je nog iets anders leuks vindt dan mag dat natuurlijk ook
Alleen gedownloade dvd's hoef ik niet, áls het een dvd wordt, dan wel een originele
Ik wil trouwens absoluut geen HD dvd Heb die dus voor sinterklaas gekregen, maar ik heb geen flauw idee hoe ze werken. Ik heb gister al 2 afstandsbedienigen kapot gegooit omdat het niet werkte
Trouwens als diegene die mij heeft ook toevallig ergens The Man who cried of The Ninth gate tegenkomt, dan zou ik dat ook niet erg vinden (als het onder de 10 euri is dan)