Slimbo. Ik vraag dat soort dingen niet eens meer, ik meld het gewoon even een week van tevoren. wat willen ze doen hé, me tegenhouden?
En dit keer gaan we dus wel langer blijven hoor! Dus smorgens 10 uur ipv 12, en tot een uur of 6, afgesproken? Want vorige keer was het veels te kort.
Mijn moeder vond het ook leeuuuk En Steef moet gewoon mee want anders reis ik alleen En iedereen moet gewoon mee!
Steef: je moet zeggen dat ik ook mee ga, mij heb je al eens gemeet dus dat is wat misschien wat vertrouwder!
Ik heb 't ook gevraagd & ik mag ook! jeeehj *zijn het dezelfde mensen als anders? Jaaa. Nou dan is het goed Ze vertrouwens julllie
Ik heb het gewoon gezegd:ik: Ik ga 12 April weer naar Utrecht!mam: Oo met die meiden van Bokt?ik: Jep!mam: Oo wat leuk!
12 april is 't toch?Ik kom erachter net dat ik een keuze moet maken tussen jullie, en een turnwedstrijd die er 1 x per jaar is..
Dan is het logisch dat wij het zijn Haha nee grapje, als die wedstrijd voor jou belangrijk is moet je dat doen! Het is altijd leuk als je meegaat, maar je moet doen wat jij wil!
IK DENK DAT IK DEZE KEER ECHT MEE GA nu een keer echt! ik ga gewoon zorgen dat het gebeurd geen operatie's of wat dan ook houden mij nog tegen
Jeeej Ik zei ook; Er is 12 april weer een meeting en daar ga ik heen hoor (als je dat goed vind )Zij: Oke, leuk!