MARIJE WINT
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nettieejj schreef:het is van het weekend van 13 en 14 oktober, en voor meerder info moet je heel het topic maar doorlezen
en ik moe thet even vrage: ken je misschien Maike met Jessy? Woont ook in leende, en Michelle met Janneke en Prins? woont net buiten leende, is het nichtje van maike
I_Moondance schreef:Nettieejj schreef:het is van het weekend van 13 en 14 oktober, en voor meerder info moet je heel het topic maar doorlezen
en ik moe thet even vrage: ken je misschien Maike met Jessy? Woont ook in leende, en Michelle met Janneke en Prins? woont net buiten leende, is het nichtje van maike
Jaa die ken ik allebei, zitten bij ons bij de club hoezo?
haha
Hilde_q schreef:hou het en beetje ontopic marije en annetLeuk als je mee kan Iris
biancailona schreef:Hilde_q schreef:hou het en beetje ontopic marije en annetLeuk als je mee kan Iris
offtopic kunnen we in ons andere topic doen he hilde
Hilde_q schreef:en int Brabant topicDaar zit ik veel vaker
I_Moondance schreef:Nettieejj schreef:het is van het weekend van 13 en 14 oktober, en voor meerder info moet je heel het topic maar doorlezen
Jaa die ken ik allebei, zitten bij ons bij de club hoezo?
haha