je komt van de manege af, en gaat langs de weg richting de oude molen dan kom je op een redelijk druk kruispunt deze steek je recht over (over de holterweg) dan kom je op de oostermaatsdijk deze volg je en dan is het de boederij met de lange oprijlaan, met een bak aan de voorkant nummer 1
Dorage; Jaa dr moet er juist 1 bij komen Leuk Simone; Mn zusje heeft een natalie in de klas en een x dat die natalie mee was naar de shets *toen kwamen ik en kel op de paarden* toen leek ze daar wel op en ze heet toevallig ook nog natalie dus was wel benieuwd.
chantal, heb je nog een vrijwilliger nodig.. martine het meisje wat vorige keer mee was, komt nu ook weer mee. haar vader brengt mij namelijk ook weer. En ze wou graag weer mee. dus kun je haar nog gebruiken??
Goed Nickey die wil ook graag mee doen, ze zit alleen niet op bokt maar ze doet mee! Maar omdat wij samen rijden kunnen we dan misschien de tijden bijelkaar hebben? Dat zij met iemand anders na mij en esmee moet of voor ons? Want anders is het zo alng wachten..
Kan ze er toch gewoon met Martine ofzo tussengepropt worden . Hebben we mooi weer een groepje extra . Maak anders maar een nieuw lijstje (hint, ik bij Linsey in de buurt )