Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IndianLady schreef:wat ik raar vind, neem aan dat de belg medicatie heeft gehad voor zn ontstoken been. Waarom is hij dan nog geschikt voor consumptie? Lijkt me dat wanneer er een infectie als deze er is, dat het vlees dan niet meer goed is. Of in ieder geval is aangetast door de medicijnen.
MiepprinZ schreef:Misschien heb ik het gemist, maar dit paardje was toch aardig netjes gevlochten, is dit voor de slachter makkelijker of heeft de eigenaar het gedaan 'als laatste eer?'.
Verder vond ik het toch heel interessant om te zien hoe het nou gebeurd. Iedereen heeft vaak toch wel al zijn of haar mening klaar (ik net zo goed). Ik heb vier jaar geleden mijn paard moeten laten inslapen, en dat ging zoals andere al aangeven niet zo goed ivm het vechten tegen de spuit... en dan sta je daar... je kunt niets...
Maar ik heb wel eens gehoord dat het schieten ook mis kan gaan?
crossmonster schreef:er worden wel een soort van kogels gebruikt, die zorgen voor de extra druk/ snelheid
ik geloof dat het op luchtdruk gaat.
en nee dat bloeit niet erg
er worden denk ik geen grote aders geraakt, alhoewel de hersenen van een paard wel superklein zijn!
de pin komt dus met zeer grote snelheid het hoofd in, waardoor de schedel verbrijzeld, en die stukjes bot maken het dier hersendood.
de pin schiet meteen weer terug, zoals je ziet
we hebben hetn nog gedemonstreerd gekregen op het dode paard, men wat een klap geeft dat ding
Nessah schreef:Hij is niet verwijdert, je moet nu alleen inloggen om hem te zien want het is volgens hun een filmpje voor 18 jaar en ouder..
username: kidchoco
password: pokemon
daarna op confirm kijken!