whahaha uik ebn e\cht e vreem nu heb echt teveel op kan de punt niet vinden enzoi achtrer mij zit een stellentje tebekekkn alos j4e dat snapt ik ram nu ook maar wat op mhet toetsenborde ik moet echt mee zuoipenj dit kom niet goed
LAAT MAAR DIT KOMT EFH NITE GOED HOP caps lcj ut vorkk maar ik hyeb echt zooooooovelel zin in de vakanbtie enzo; moet cht mee r datrnk drANK Ndraqnl drak!! drank!~!!!!' hebben g oweer naar de kopreg enik dnk dat jullie m e vet gaan uoitlahcen n morgene niet doen he btw ik het bryiuzueoi ruziwn ruzie mety de fatboy en zit hier opgescheept met een of anderer syukke
godeve5r ik lees het na en het klilknklt echt fout enzo kan echt iet normaal tyoen. boebhoe wenjanneke eneen ex-zoenpartner van min zijnnu aan het bekken heel luidruchtig enzo ik kn niet ens lezsn weas r ik zeg doooooooooh ik haatt drank!
Laura is zooo grappig En ze had allemaal kwijl op haar kin net En de Doner was dicht en ze wou weer zuipen en ik had wel een leuke zoenpartner en nu is Laura jaloers omdat ik voorloop op haar en zij had een hele lekker Hoek maar die was niet zo lekker dus nu loopt ze achter. En Laura zegt net dat ze binnenkort toch niet v oorlopt en nu ineenkeer wel. Maar ze vind Linkspoot wel heel leuk enzo
haha echt te grappig lag me kapot 1e kon ik nog wel vertalen stond niet veel intressants in maargoed lag me wel kapot laura ben je dan ook zo op de vak? dan ga ik je laten schrijven neem papier en pen mee en bewaar ik als herrinereing.. okee dit gaat nergens over goed ...
Whaha we nemen gewoon laptop mee en laten we iedereen typen om te kijken hoe ze typen als ze dronken zijn (denk niet dat er bij mij wat van terrecht komt )
ik kan zekers nie meer typen als ik dronken ben ik hebe r altijd een handje van om midden in de nacht midden op straat te gaan liggen zonnen en ruzie schoppen met lantaarnpaals ( of palen? :S ) omdat ze me uitschelden enzo :S heb vaak van dat soort verhalen gehoord en werd een keer met bebloede handen wakker, ging ik vragen wt ik had uigespookt, had ik een lantaarn paal in elkaar staan meppen ofzo
goeie morgen, ehm sorry dat ik jullie heb lastig gevallen met mijn dronken hoofd, wist niet eens dat ik nog heb zitten bokken :S lees het nu ook voor het eerst
Ach, dat zijn we wel gewend van Laura en Lynn inmiddels
*voelt zich trendsetter
mensen ik zit echt met een HUGE probleem.. ik weet niet of ik het al verteld heb (alleen tege eef volgens mij).. maar ik ben dus van huis weggegaan, omdat het gewoon echt niet meer ging. Het is geen puber-moeder probleem, meer een 'probleem' van mijn kant, omdat ik pdd-nos heb ( een lichte vorm van autisme) en mijn moeder kan hier ECHT niet mee omgaan, dus elke week (slaande) ruzie. Nou woon ik al bijna een maand niet meer thuis, en we hebben een heele hoop gesprekken gehad met psychiaters enzo. Maar vanaf maandag mag ik weer thuis gaan wonen.En nou had ze als een soort 'verassing' onze vakantie al geboekt en jullie raden al wanneer.25 juli tm 10 augustus ( volgens mij, iig in ONZE vakantie ) AAAHHGGGGG. Ze wil 2 weken naar spanje! leuk zeg, heb er nou al zin in
dat is niet zo mooi!! wist ze niet dat je op vak ging dan? en kan die vakantie niet een week later overgeboekt worden dan ?? wel erg jammer als je niet meer mee gaat (vind je denk zelf ok wel) als ik dronke ben, (zoals gister) kan ik geneens meer het knopje van me pc vinde en denk alleen mar aan slapen gister had ik lekker een chocolademuffin gepakt en in me bed gaan liggen, werd wakker, overal kruimels haha maargoed je zal mij dus nooit dronke op bokt zien (naja zeg nooit nooit he )