aj01 schreef:Heuj Fenneke, ik kom zaterdag, maar wanneer denk je dat ik de meeste halve zolen kan ontmoeten, zaterdag of zondag?
De meeste halve zolen zijn het leukst op zondagmorgen aan het ontbijt...

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
aj01 schreef:Heuj Fenneke, ik kom zaterdag, maar wanneer denk je dat ik de meeste halve zolen kan ontmoeten, zaterdag of zondag?
djuno schreef:FennekeR schreef:Nee.... dat niet.... maar niet iedereen bankiert via internet..... jij wel denk ik?Ik ook hoor.... dus de bijschrijvingen kan ik zo zien als ze binnen zijn.
dan moet je hem al kunnen zien
FennekeR schreef:aj01 schreef:Heuj Fenneke, ik kom zaterdag, maar wanneer denk je dat ik de meeste halve zolen kan ontmoeten, zaterdag of zondag?
De meeste halve zolen zijn het leukst op zondagmorgen aan het ontbijt... :=![]()
Dana01 schreef:jemig, is er nou echt niemand die een nachtje kan oppassen moeders?
Dana01 schreef:jemig, is er nou echt niemand die een nachtje kan oppassen moeders?
aj01 schreef:Dana01 schreef:jemig, is er nou echt niemand die een nachtje kan oppassen moeders?
Ja die is er wel Daan, maar dat wil ik niet... Ik heb gekozen voor bange bibberbeagles
en ga ik niet 2 jaar werk teniet l doen door ze compleet aan een ander over te laten :n
hoera schreef:Mijn tas staat gepakt !!!!
Nado schreef:Fen, ik heb al wel betaald.... hopelijk staat het snel op jouw rekening. Ik doe ook aan internetbankieren, maar jij hebt postbank, he ?
Dana01 schreef:mijn koffer staat ook al klaar:
*regenpak
*asprines
*breezers
*pleisters
*pampers
*stoel (met bindriemen*
Dana01 schreef:mijn koffer staat ook al klaar:
*regenpak
*asprines
*breezers
*pleisters
*pampers
*stoel (met bindriemen*
FennekeR schreef:Waar gaat overigens de voorkeur naar uit...... saté, hamburgers, karbonades, worstjes, shaslick, drumsticks?
Jullie kunnen nog t/m donderdag doorgeven wat je graag wilt eten.
Ook zullen er salades, sauzen en stokbrood zijn.
FennekeR schreef:Waar gaat overigens de voorkeur naar uit...... saté, hamburgers, karbonades, worstjes, shaslick, drumsticks?
Jullie kunnen nog t/m donderdag doorgeven wat je graag wilt eten.
Ook zullen er salades, sauzen en stokbrood zijn.