Dan rij ik toch mee met Licor, als er nog iets zou tussenkomen ofzo waardoor ge toch niet zou kunnen rijden moogt ge natuurlijk mijn plaats met Licor innemen hé!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marengo_82 schreef:Tanjake: wanneer je ten laatste moet zeggen of je komt bbqen? Staat ook al een paar keer in het topic: Vrijdag 16 september is laatste dag om te bevestigen voor bbq, alleen komen kijken moet niet verwittigd worden!
Tanjake schreef:Marengo_82 schreef:Tanjake: wanneer je ten laatste moet zeggen of je komt bbqen? Staat ook al een paar keer in het topic: Vrijdag 16 september is laatste dag om te bevestigen voor bbq, alleen komen kijken moet niet verwittigd worden!
Sorry, heb met de examens het topic niet bijgehouden en raak maar niet bijgelezen in alle topics. Maar bij deze dan mijn excuses, vind het zelf ook maar niets als er tien keer hetzelfde gevraagd wordt en het er eigenlijk al staat en nu doe ik dat blijkbaar zelf.
Zal een van de dagen iets laten weten, hoor dan wel wat er nog moet zijn?
Titsia schreef:DE BOKTNAMENLIJST: (iedereen mag zichzelf aanvullen, wie de echte naam niet wilt geven, moet niet)
Bijke - Maja - geen paardje
JoeyBabe - Véronique - Rijd met de clinic op l'Amour, maar dat is niet mijn paardje hé
Satine - Nikki - Windsor
Sjintoo - Sylvia - Mieke
saartje39 - Sarah - Zorah
Anjatjeuh - Anja - Ushi, maar ga op de clinic op Lucky rijden
Mientjeuh - Yasmine - Quiny
Idra - Lobke - Licor (die bruine hippie met lang haar dus )
Marengo - Kristel - Marengo, ik rij op de clinic met Nobel (één van de twee reuzen, de slanke)
Eilandje - Saartje - Indra, rijdt op clinic met Kali (de andere reus, de brede)
Teigetje - Anja: Lucky
Angelke - Karolien - Apache, ik rij op de clinic met Marengo
Titsia - Titsia- normaal Heros, maar osteo pas geweest dus hij krijg jammer genoeg rust, klein ambetant meisje met een hoog stemmetje
Elfie - Kristien - Kalim (arabisch langharig varken, komt niet mee naar de clinic)
Elfie schreef:Onder voorbehoud dat ik de auto mag gebruiken, kom ik ook. Ik zal zo snel mogelijk iets laten weten.Titsia schreef:DE BOKTNAMENLIJST: (iedereen mag zichzelf aanvullen, wie de echte naam niet wilt geven, moet niet)
Bijke - Maja - geen paardje
JoeyBabe - Véronique - Rijd met de clinic op l'Amour, maar dat is niet mijn paardje hé
Satine - Nikki - Windsor
Sjintoo - Sylvia - Mieke
saartje39 - Sarah - Zorah
Anjatjeuh - Anja - Ushi, maar ga op de clinic op Lucky rijden
Mientjeuh - Yasmine - Quiny
Idra - Lobke - Licor (die bruine hippie met lang haar dus )
Marengo - Kristel - Marengo, ik rij op de clinic met Nobel (één van de twee reuzen, de slanke)
Eilandje - Saartje - Indra, rijdt op clinic met Kali (de andere reus, de brede)
Teigetje - Anja: Lucky
Angelke - Karolien - Apache, ik rij op de clinic met Marengo
Titsia - Titsia- normaal Heros, maar osteo pas geweest dus hij krijg jammer genoeg rust, klein ambetant meisje met een hoog stemmetje
Elfie - Kristien - Kalim (arabisch langharig varken, komt niet mee naar de clinic)
Tess_84 - Tessa - L'Amour (is dus mijn paardje)