Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xena schreef:Joy.....ECHT WEL! Heb Daniella haar zakken voor we weg gingen eerst nog binnenste buiten gekeerd om te zien of ze Joy niet toevallig erin had zitten
snowdon schreef:En een hele mooie, Vasthi!
Joy was die bonte Jack Russel van Jean? Die zat zo lief bij Esme op schoot...
Ik vond die Parson Jack Russel van Soxje erg leuk ook!
Ik heb het gisteren enorm naar mijn zin gehad! Jeannette, heel erg bedankt voor je gastvrijheid. Ik kom graag binnenkort eens logeren en Lia Fail uitproberen
Neem dan wel een opblaasbare trailer mee met automatische piloot voor de terugweg richting een geheime locatie voor wat leuke Tinkies die mn hart al bijna gestolen haddenLia, Falcon, Fiona, Mable +kind, Shannahoe's veulentje!!!! En nog een heel erg leuk veulentje dat bij Raven in de wei liep... He Signe (en Danielle)!
Smithwicks heeft een mooie impressie achtergelaten, heb nu tenminste een beter beeld bij hem. Raven is erg mooi, alsof ie zo uit een sprookje ontsnapt is. Drum is zoals een echte hoort te zijn
Kortweg: I'ts paradise! Maar zekers ook even weg bij de paarden geen minuut verveeld en ook nog eens een prachtig huis van binnen gezien
Jean: je kids zijn leuke meiden, ik hoop dat ze zich hier ook goed doorheen worstelen, maar ik denk dat het met hun allemaal wel goed komt.