Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Krab54

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:44

Zo mensen, ik ga vanavond de stand van het AVS bemannen.
Ook neem ik mijn eigen spulletjes (posters, boeken, kalenders en showhalsters) mee.
hoop dat het vanavond toch een beetje druk wordt, ondanks de negatieve ervaringen van mensen.

Naisven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:47

*tijn* schreef:
Zo mensen, ik ga vanavond de stand van het AVS bemannen.
Ook neem ik mijn eigen spulletjes (posters, boeken, kalenders en showhalsters) mee.
hoop dat het vanavond toch een beetje druk wordt, ondanks de negatieve ervaringen van mensen.

Tot hoe laat is het open? Want ik heb wel interesse in informatie over het AVS, ik heb sinds kort een 1,5 jarige hengst met AVS papieren en wil wel weten hoe het zit met lidmaatschap, keuringen, chippen (hij is nog niet gechipt), enz. Misschien wil je mij een PB-tje sturen?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:10

Zusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:50

jammer hoor dat het zo'n flop is geworden! Hoop maar dat ze ervan geleerd hebben Knipoog

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:05

Ik ben toch maar heen gegaan. En ik heb heerlijk 3 uur kraampjes lopen kijken en snuffellen. Super koopjes gevonden. Ik heb bijna geen show gezien, maar toch ben ik heel blij dat ik gegaan ben.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:54

Ik ga ook altijd meer naar een beurs om te shoppen, dan om de shows. Dat is heel leuk voor jongere kinderen vind ik, die vinden alles prachtig, maar mij interesseert het niet zo over het algemeen. Of ik moet idd interesse hebben in een bepaald ras.

jimny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:29

ben ook geweest helaas. Een merens met z'n bene tussen de dranghekken omdat zij rolde, pfffff kan gebeuren.
Bezoekers die binnen vroegen waar de kassa was (waren al binnen?)
Maar de kraampjes zijn altijd wel leuk om te snuffelen en de shows werden geprobeerd te rijden....
1 supervoordeel: je kon gratis en voor de deur parkeren!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:48

ik ben vanmiddag geweest.. en ik moet zeggen dat het wel gezllig was.. temisnst de standhouders probeerde er wat leuks van te maken... ik vind het alllen wel jammer van shows had er graag wat meer gezien ... maar ja,.... het was eenmaal niet anders... voor de rest was het over het algemeen erg goedkoop, en wij konden ook gratis naar binnen zat niemand bij de kassa, kortom het was wel even leuk...

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:52

Oke even een vraagje met die hafies The Black riders ze zij dat ze ook op bikt was maar er zijn geen zoekresultaten weten jullie hoe ze heet?

Mischien en of topip Haha! Als het kan zo snel mogelijk reageren

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:53

_Sammy_ schreef:
Oke even een vraagje met die hafies The Black riders ze zij dat ze ook op bikt was maar er zijn geen zoekresultaten weten jullie hoe ze heet?

Mischien en of topip Haha! Als het kan zo snel mogelijk reageren

scherps heet ze

Dealer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:23

Ik heb me prima vermaakt. Ging met drie tassen koopjes weg.
Er waren superaanbiedingen, die had ik in het tentenkamp niet gevonden..
Bv. een continental westernpad gekocht bij Kim's ruitersport voor echt weinig.
Een kennisje kocht daar een fraai westernhoofdstel, sporen, riempjes, etc. ook voor heel weinig.
Degenen die shows konden rijden deden erg hun best. Maar idd was de bak veel te beperkt voor het grotere werk. Jammer, we hadden nog graag de Lusitano's gezien.
Eén ding vraag ik me wel af: wie gaat de rekening voor het evenement betalen. Kan me niet voorstellen dat bij de organisatie veel geld binnenkomt.

kablom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:30

ik ben ook geweest van middag met happyhorses. wij vonden er vrij weinig aan. zonden van de trein kosten en onze tijd. ten eerste buiten stonds aangeplakt dat er meer dan 200 paarden en pony's werden verkocht we kwamen binnen er stonden er wel 3 te koop. Ook vele shows die aangegeven waren hebben we niet gezien van de 32 kraampjes die er hadden moeten zijn waren er maar een stuk of 10.en van de gratis huifkartoch toch door het bos werd een rondje op de parkeer plaats. verder was de friet weinig en niet te eten. dus happyhorses en ik zijn 22,60 kwijt aan de trein + ieder 8 strippen aan de tram en ieder 2 strippen aan de bus en een hele hop tijd verloren.

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:37

ik heb foto's op me profiel van vammiddag

en avond kijk maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:08

Ik ben net terug en vond het kwa omvang tegenvallen maar heb wel een paar leuke koopjes gedaan.
O.a een lekker donsjack van Mountain Horse van 115 euro voor 50 euro (koste wel even onderhandelen maar ik kreeg hem toch Haha! ).
We zijn iig met een volle auto weer naar de Veluwe terug gegaan Haha!

Ik ben wel heel blij dat we er niet met de paarden zijn heen gegaan, had er niet aan moeten denken dat ik daar met een aanspanning had moeten rijden

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:11

Sammy heb net naar je foto's gekeken,maar het ziet er idd troosteloos uit ja... Boos!

Hoe waren de shows? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:31

Afbeelding
Heb m'n wagen volgeladen....... Muziek!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:35

Dat ziet er netjes uit hoor.. Dat mintgroene sjabrak is zeker van Kim Tong uitsteken Knipoog
Heeft die nog setjes gescoord?? Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:35

Ilindra schreef:
Ik ben wel heel blij dat we er niet met de paarden zijn heen gegaan, had er niet aan moeten denken dat ik daar met een aanspanning had moeten rijden

Zag het op de foto's idd al dat de bodem zwaar was.. Hoe was t verder?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:40

obelix schreef:
Dat ziet er netjes uit hoor.. Dat mintgroene sjabrak is zeker van Kim Tong uitsteken Knipoog

Idd, ik mag daar niet het erf mee op komen Haha!
Bodem was echt dramatisch slecht, ik zou er zelf m'n enkels in breken Bloos!
We hebben geen show gezien.
Ik heb eindelijk het "witte benen zonder te wassen" spul van Cowboy Magic en een klein flesje detangler
Ben heel benieuwd hoe het werkt, heb er al veel goede verhalen over gehoord.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:52

Ik heb ook geboktmeet en lekker geshopt.
Ik heb 2 paar rubber doorweven teugels, een Horka-jas, een martingaal (ben de oude kwijt, die vind ik morgen weer Tong uitsteken) en 3 dikke maillots voor onder m'n rijbroek als het erg koud is.
Verder waren de showring en de aankleding een drama, maar waren er wel veel leuke standjes. De handelaren willen zo graag verkopen dat je nogal wat kunt afdingen, dat maakt het natuurlijk ook aantrekkelijk Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:53

Ilindra schreef:
Idd, ik mag daar niet het erf mee op komen Haha! .

Goh,wat ken ik dr toch goed he?? Haha! Met bandages zeker?? Schijnheilig *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:54

Billy schreef:
De handelaren willen zo graag verkopen dat je nogal wat kunt afsingen, dat maakt het natuurlijk ook aantrakkelijk Haha!

Ik heb er niets afgezongen, maar heb een vrolijk dansje gemaakt Haha!
Je mag niet bokken, je moet LOTR gaan kijken

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:05

Lijkt me nog steeds helemaal niks, en je mag me ook niet vastbinden de volgende keer om verplicht deel 1,2 en 3 te kijken
Frodo heeft enge oogjes *shiver*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:08

Mag je de volgende keer samen met Kira kijken

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:08

Ilindra schreef:
Mag je de volgende keer samen met Kira kijken

Heeft die ook enge oogjes dan Schijnheilig *LOL* geintje Haha!