Moet er wel bij zeggen dat er wel ruiterpaden zijn om buiten te rijden dus dat scheelt

Komend seizoen ga ik endurance starten en pak ik ws ook een keer trec mee al liggen daar niet mijn ambities

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rofah schreef:Ik sta nu net in Ede langs de A12
Moet er wel bij zeggen dat er wel ruiterpaden zijn om buiten te rijden dus dat scheelt
Komend seizoen ga ik endurance starten en pak ik ws ook een keer trec mee al liggen daar niet mijn ambities
Missbambie schreef:Hallo Allemaal,
Ik meld me graag even aan in dit topic. nog niet zo heel lang geleden ben ik verhuisd van Noord-Holland naar Benschop. Van het strand en duinen naar weinig tot geen uitrijmogelijkheden, maar wel heerlijk de paarden aan huis. Zijn hier mensen die regelmatig de trailer pakken en op uit gaan naar het Bos? Ik ben erg benieuwd!
sor_1 schreef:hoi allemaal. Mag ik me ook melden.
Ik woon nu inmiddels alweer een poosje hier in IJsselstein kom net zoals missbambie uit noordholland ( missbambie volgens mij kennen wij elkaar... ) Mijn paardje staat in zijderveld en ik hoop haar in februari / maart te kunnen verhuizen naar IJsselstein. Moet alleen nog even kijken hoe ik haar dan verhuis want ik verwacht een kleine spruit in februari om die reden ben ik dan ook op zoek naar een leuke en enthousiaste verzorgster.