Kan ik nog aanmelden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Meeting voorkeuren; waar & wanneer?
1. Loiz - Pannenkoekenpaveljoen, doordeweeks (behalve donderdag ivm robinson) of weekend
2. _Selena -
3. Ambiiee -
4. LizMD -
5. Tazzey - Cubanita of pannenkoeken paviljoen, doordeweeks of weekend, van 6 t/m 14 oktober afwezig
6. Miesie22 - Pannenkoekenpaviljoen of la cubanita, doordeweeks of weekend
7. Kosseh - Ken het allebei niet, Dinsdag, donderdag, vrijdag of zondag als ik vroeg klaar ben.
8. Kaula - Alleen geen donderdagavond, geen voorkeur voor tapas of pannenkoeken.
9. Ymediem - pannenkoeken of cubanita. Kan beperkt vanwege school. Zondag kan ook.
10. Duijfje -
11. Bagheera_206 - La Cubanita, niet op dinsdagavond
12. Nicje87 - waar maakt niet uit. Liefst niet in het weekend en niet in november.
13. Xpinoxx -
14. Marcato -
15. Remark - La cubanita, maakt ipc niet zo veel uit zolang ik het ruim van te voren weet
16. xIirtJj - Pannenkoeken paviljoen, voorkeur doordeweeks
17. Hamsterfan - Pannenkoeken paviljoen, kan alleen niet op zaterdag (tot nu toe of idd donderdag vanwege robinson).
18. PaulinBijoux -
19. chantalhaf -
20a. pandameisje- vind alles goed zolang geen eten is met tomaten/tomatensaus. kan in weekende
20b. LizMD - als het maar eten is - werk wisseldiensten, dus moet eerst datum weten.
20c. Hilli - haakt aan afhankelijk van gekozen dag/tijd/plaats
21 (of 20d?). Manou_xxx - Waar, maakt niet zo veel uit. Wanneer, ik kan in principe elke middag & avond bahalve op Vrijdag.
Bagheera_206 schreef:Wil je mss ook de datumprikker invullen? Zijn al met meer dan 10 man.
http://www.busybees.nu/deelnemer?u=8908&l=deermm
XxJustinexX schreef:Hooihoi,
Mag ik mij hier ook melden?kom uit Beverwijk dus ook vrij in de buurt van haarlem.
Zag dat jullie uiteten gaan, lijkt me.superleuk,is er nog plek over? Ken ook een aantal bokkers die mee gaan dus lijkt me leuk!