Mijn foto's hebben helaas wat vertraging opgelopen omdat ik aan een nieuwe laptop toe was, foto's staan er inmiddels op, maar ik ga morgennacht op vakantie en weet niet hoe m'n internetverbinding daar is.. Hoop dat ik daar wat kan bewerken, anders duurt het helaas wat langer.
Jaa super leuk allemaal! Mooie foto's ook van de andere modellen. Ik open pas een topic als alle foto's binnen zijn mis nog van 1 fotograaf maar ik weetdat ze het druk heeft. Ik wachr geduldig
Haha ja ik ben de schuldige Doe echt mn best, maar t is veel werk om t netjes te doen en k wil wel kwaliteit afleveren, daarnaast was 4 shoots in 1 maand tijd iets teveel van t goede qua nabewerking Dus nu ook wat minder gepland...
Haha lief, maar ik vind t zelf vervelend...Normaal heb ik t altijd wel binnen een week af, maar juni was een erg hectische maand, veel gedoe met studie (heb ook nog een jaar vertraging nu). En geeft niet echt n goed beeld als fotograaf als t zo lang duurt
Dany94
Geplaatst: 18-08-14 19:23
Nu toch wel benieuwd wanneer de resterende foto's komen. (A)
f_pepper
Geplaatst: 18-08-14 20:45
Denken jullie dat de foto's eind vd maand klaar zijn? Ik wil zo'n poster bestellen dus ik wachtte nog even hahah. En tot wanneer zijn de foto's die we al hebben van de ochtendgroep na te bestellen?
Even een update van mijn kant.Ik had gehoopt ze al te hebben, of in de vakantie (afgelopen week) af te maken. Echter stond mijn hoofd er niet zo erg naar. Mijn leasepaardje stond ineens te koop, en hoop gedoe gehad met de eigenaren hierover (eerdere beloftes werden niet nagekomen e.d., anders was ie nu van mij geweest). Hij is tijdens mijn vakantie verkocht, en vandaag al opgehaald, en ik heb niet eens meer afscheid kunnen nemen van hem. Ben hierdoor behoorlijk van slag...maar zal proberen z.s.m. weer verder te gaan. Volgende week moet ik ook nog eens een ooroperatie ondergaan, maar daarna wel verplicht rustig aan doen, dus dan kan ik iig wel lekker aan de laatste foto's werken! DUs nogmaals sorry, maar ze komen echt nog!
ik had het al op je facebook gelezen.. echt vreselijk balen en super oneerlijk ken het allemaal helaas het was meer om er rekening mee te houden wanneer we ze kregen, we zien ze dan wel verschijnen
Emita
Geplaatst: 24-09-14 19:53
Darkadia, hoe is je operatie verlopen? voel je je al wat beter?