Ik heb nu bij een paar mensen wat bestellingen gedaan en wil er nog een paar doen bij andere fotografen, maar wacht daar voor even de komende maand af want budget is een beetje op.
Killyenn
Geplaatst: 10-05-14 20:25
Langzaam maar zeker krijg ik de foto's wel af Shenna is nu klaar, ga morgen aan de witte Welsh beginnen. Nogmaals mijn excuses dat het zo lang duurt, kan er simpelweg niet meer tijd aan besteden vanwege mijn (belangrijke) examens.
Ik kreeg gister de vraag of we de middaggroep nog over kunnen doen, actie en rijfoto's. Dat kan natuurlijk en wil ik ook wel organiseren, maar even peilen hoe jullie er in staan. Tot 1 oktober kunnen we tussen 9 en 19 uur het strand niet op met paarden. We kunnen dus of naar de herfst tillen, of we maken er een zonsondergang shoot van. Dan moet je wel een klein groepje hebben dus is de middaggroep perfect voor.
Ik red het niet om een zonsondergang te doen, ik moet ook nog een uur terugrijden namelijk dus dat gaat hem niet worden. En ik vind een zonsondergang erg krap als ik eerlijk mag zijn, dat is veel haasten helaas.
Ik vind de herfst een veel beter idee Want je hebt zat mooie dagen ook in de herfst.
Vind het altijd wel jammer dat er dan toch weer fotografen zijn die er.zo vreselijk lang over doen.. als ik weet dat ik er weinig.tijd voor heb dan ga ik of niet , of ik ga er een dag voor zitten e zorg dat ze af zijn.
vind het altijd erg jammer voor de modellen, maar ook voor de fotografen die gewoon netjes hun best gedaan hebben en optijd hebbe geleverd.
Zou je kunnen kijken van welke fotografen namen je foto's hebt ? (logo naam?)
Killyenn
Geplaatst: 19-05-14 11:13
Er zijn er een paar die nog geen foto's van mij hebben. Had vooraf niet kunnen voorzien dat ik zo weinig tijd zou hebben, er is helaas wat gebeurd, bovenop het feit dat ik examens heb atm, waardoor ik even wat minder tijd aan mijn fotografie kan besteden. Ik heb vandaag mijn laatste belangrijke examen, dus morgen zal ik er voor het eerst echt even voor kunnen gaan zitten. Het spijt me dat het zo lang duurt, maar het is niet uit vrije wil dat ik de foto's nog niet heb kunnen leveren.