Na weer een dierenartsbezoekje kwam ik toch toevallig nog langs de locatie om half 1 en er waren al wat mensen aanwezig, dus ik ben mooi de parkeerplaats opgereden en heb nog lekker even 2 uurtjes gekeken en geholpen! Was heerlijk weer en een leuke sfeer, volgens mij zijn er mooie plaatjes geschoten!
Hier ook gewoon droog gebleven... Maar beide datums kan ik volgens mij niet in Juli, 5e iig niet, dan hebben we uitje met stal. End e 12 had ik volgens mij wedstrijd, maar dat weet ik niet zeker. En ik weet niet of ik er nog heel veel zin in heb
Heey is het een idee als iedereen even de dagen doorstuurt die die kan, modellen en fotografen? dan kijken we welke dag de meeste kunnen en zou het graag nog een 2e meeting van willen laten komen!
Nou zie! ik denk dat we er best komen! ( ik wil ook mee als model)
Misschien voelt iemand zich geroepen om alle fotografen en modellen een berichtje te doen of ze nog een meeting willen? Misschien kan iedereen ook even alle datums op een rij zetten die die kan, of de datums die die niet kan.. Ik kijk eigenlijk bijna elke zaterdag wel!
Vind ik goed, baroeg! Is het handig om er een nieuw topic voor te maken, waarbij het dus wel deels besloten is dat de mensen uit dit topic in principe de vaste modellen en fotografen zijn, maar er nog wel het een en ander bijgevuld kan worden met mensen van buitenaf?
aangezien er gebruik is gemaakt van een website.... heb ik niet een makkelijke lijst van iedereen die mee zou gaan. en dr is ook geen makkelijke lijst van mensen die deelnemen aan dit topic.... drm stel ik voor dat iedereen die mee wilt mij een pb'tje stuurt met daarin gwn ff a ik ga mee als.... scheelt mij heeeeel veel werk en moeite en voor de mensen die meewillen houden dit topic toch wel in de gaten dus zien ze dit berichtje ook denk ik