Deel 1 heb ik bijna afgerond, vrijdag lever ik 'm in! Moet alleen nog een paar handtekeningen hebben, een documentje een paar keer kopieren en laten inbinden. Ben druk bezig met de foto's!
Hahaha Sandra!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 11-05-14 19:27
Hahahaha!!.....Zou ik in het echt nooit doen/durven.
NatassJa
Geplaatst: 13-05-14 10:57
Amy is klaar! Die vond ik toch lastiger dan ik dacht! Had me wat beter moeten voorbereiden qua poses etc
Mooi Natasja, maar ik had bij Amy ook hetzelfde, niet heel sterk van mezelf en daar baal ik dan achteraf weer van..
Sandra en Victoria, jullie foto's komen hopelijk van het weekend maar ben deze week geen een avond thuis en moet weer gewoon werken dus het is even krap, sorry...
Coentjuh
Geplaatst: 14-05-14 13:01
Dat geeft niet hoor, snap het helemaal, hier ook een keidruk leven en vaak pas laat thuis, dus we wachten rustig af!
Ik vond mezelf ook niet sterk qua poses maar hoe vaker ik het doe, hoe beter ik kan leren..
Touscha
Geplaatst: 15-05-14 22:39
Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt. Ik ben een paar van jullie toevallig gepasseerd op een staprondje met 1 van mijn paarden. (Er was net een 2span enorme friezen langsgereden en toen kwam ik van de andere kant) Erg leuk om de foto's hier op bokt terug te vinden. En prachtig resultaat!
Sorry Victoria, mijn foto's komen er echt aan.. Je bent de laatste voor mij maar voel me al dagen niet helemaal fit en ben dus blij als mijn hoofd eindelijk mijn kussen kan raken. Hoop het van het weekend af te maken!
Nogmaals mijn excuses voor de late foto's. Maar ik heb het de laatste tijd onwijs druk qua werk en er komen steeds meer betaalde shoots bij, die voorrang hebben. Maar ik ga m'n best doen om vandaag alles af te krijgen! Dus ik ga weer even door