Hebben nog mensen schade overgehouden aan de storm? Ik hoop het niet! Hier gelukkig niks.
Weten we eigenlijk al welke dag het precies gaat worden? Volgens mij was het de bedoeling 25 of 26 januari. Of heb ik gemist of het nu definitief de 25e of de 26e is?
Ik heb geen schade gehad. Bij Gas op stal alleen wel... Had Gaspard met deken in de bak gezet (met dit weer wooden we het risico niet nemen dat ze het land aan gort zouden lopen), en was met zijn maatje bezig. Deken omdoen om hem erbij te zetten. Ik hoorde een hoop kabaal, maar op ons terrein worden loodsen verhuurd aan bedrijven, dus ik dacht dat er een iets van metaal liet vallen. Zo klonk het dan. Dus paard bij Gas gezet, een half uurtje bezig geweest in de stallen, paarden weer binnen gehaald, en gevoerd, en ik rij weg, rijd ik ineens door allemaal glas heen met mijn scooter... Wij hebben een sort van 'moestuintje' waar een soort kas in staat. Daar is dus een ruitje uit gewaait, en daardoor lagen er enorme glasscherven op de grond.. Ik was blij dat ik op dat moment niet zelf of met een van de paarden langs liep, anders zaten we waarschijnlijk onder de glasscherven, en wondjes...
Aaahww ik heb zojuist 10 visjes van mijn broertje gekregen voor in het aquarium voor morgen! 5 white Molly's (dus geen Black Molly's) en 5 rode visjes. Erg leuk gezicht die witte vallen heel erg op!
Wat een dag vandaag zeg! Eerst was ik vrij laat met opstaan, toen deed ik in het bijzijn van mijn manager de schoenen bij een bewoner aan de verkeerde voeten Paard liep heerlijk gister, we hadden het proefje geoefend voor zondag...
Ik lees ook mee maar heb echt geen tijd om elke dag op elke post te gaan reageren en om dan af en toe ergens op te reageren vind ik niet netjes omdat ik dan de helft van de mensen over sla, sorry!
purny
Geplaatst: 08-12-13 11:25
Volgend jaar ga ik als het goed is met mijn zus naar Nick en Simon. Ik ben nu al op stal, moet straks starten. Paard is al klaar, alleen nog een zadel op. Mevrouw vond het leuk om op de zijkant van mijn voet te gaan staan met volle gewicht.
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-13 11:29
Hey dames! Het gaat gewoon door hoor, welke dag het word maaktmij niet uit.
Hahaha Poiuytrewq (suus toch?), ik kom steeds vaker reacties van jou in topics tegen en moet er altijd zo om lachen..! Ook het topic (wat uiteraard niet om te lachen is) over de bokker waarvan haar vader vermist is.. Heel droog; verschil moet er wezen he. En dan lig ik op de een of andere manier in een scheur van het lachen... Zo onwijs droog...
Vind het wel echt verschrikkelijk voor haar zeg... Ik zou compleet in paniek raken als het mij zou gebeuren...