[BESLOTEN] De twokkers gaan op buitenrit!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Re: [BESLOTEN] De twokkers gaan op buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:06

Lijkt me leuk!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:02

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:08

I'm in :D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:44

Ik heb wat foto's bij de skydrive erop gegooid, dit was wat ik op mijn mobiel had staan, hier staan dus ook foto's tussen van mensen die ze naar mij hebben gestuurd, dus excuses voor dubbele.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:51

Laatst bijgewerkt door Seb8iaan op 26-09-13 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:53

Cindeeh schreef:
Ik heb wat foto's bij de skydrive erop gegooid, dit was wat ik op mijn mobiel had staan, hier staan dus ook foto's tussen van mensen die ze naar mij hebben gestuurd, dus excuses voor dubbele.

Thanks! +:)+

Hoop dat de andere mensen van wie ik weet dat ze foto's hebben (Gina & Maus) deze ook gaan delen :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 13:04

Ik hoop dat het mij vanaaf lukt om te doen vanwege stage :)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 13:05

Helemaal goed maus, leuk :D
als je toch bezig bent, zou je ook naar de betaling kunnen kijken (evenals laura en gina) :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 13:10

Ja! wil ik heel graag overmaken maar mijn raboreader zegt dat die defect is dus ik moeteven aan mn stagebegeleider vragen of zij er eentje heeft of dat ik even naar de rabo moet ;)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 13:12

Oke is goed :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 15:55

Ik ben blond... Hoe kan ik delen vanaf mijn mobiel

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:03

Ik heb je de gegevens al via de mail gestuurd van de week. Omdat ik dit niet openbaar wil delen, zet ik deze hier niet neer. Dus even je mail bekijken ;)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:50

Even een (redelijk) concreet idee:
We gaan wederom een weekendje weg. Net zoals de laatste keer van Vrijdag-Maandag (indien men dit wenst dan kunnen we ook kijken of het langer mogelijk is).
Dit keer in de belgische ardennen waar we ook leuke buiten activiteiten kunnen doen zoals mountain biken, kanoën, quad rijden, boog schieten of andere dingen.
Op zondag doen we net zoals de afgelopen keer een buitenrit met een soort gelijke opzet. Voordeel van de belgische ardennen is dat je niet alleen maar vlak terrein hebt, want misschien wel leuk is als alternatief voor de vele strandritten.

Gezien de naderende winter kunnen we dit misschien opschuiven tot ergens richting Maart. Dan is er ook een kans dat meer mensen dit financieel kunnen behappen.

Ik wil het plannen dit keer wel weer ondersteunen als er serieuze interesse is.
Wie zou er mee willen? Wat voor periode lijkt je handig? En als je leuke opties hebt op het bovenstaande voorstel dan hoor ik het ook graag :)

Citaat:
Wil mee:
-Seb8iaan - Ergens in de buurt van Maart
-
-

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 12:04

Ikkeeeee

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 16:07

Citaat:
Wil mee:
- Cindeeh - maart is prima!
-

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 16:23

Cindeeh schreef:
Citaat:
Wil mee:
- Cindeeh - maart is prima!
-Maureen95 - Maart is goed!

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 18:00

Maart is koud in de Ardennen, ik zou mei doen.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 18:21

Maar dat wordt dan wel weer erg lang wachten :(
iemand suggesties?

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:11

Ik vind het echt hartstikke leuk om voor iedereen een leuk iets te organiseren. Ik steek hier zelf dan ook behoorlijk wat tijd in.
Maar ik loop nu al diverse keren tegen het punt aan dat sommige mensen nogal laks zijn met het nakomen van betalingen of afspraken. Die ik vervolgens achter hun kont aan moet gaan zitten en door wie ik aangekeken wordt als "lastig".
Ik moet bepaalde verplichtingen nakomen en doe dat niet alleen voor mezelf, maar de hele groep. Ik vind het gewoon niet leuk meer dat niet iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt om afspraken na te komen of betalingen te doen. Dat weerhoud me er eigenlijk bijna van om dit nog een volgende keer allemaal te regelen. Terwijl er ook genoeg mensen zijn die wel netjes, binnen een acceptabele termijn mee werken.
Ik kijk het nog even aan, maar als het zo door gaat dan zal het er uiteindelijk in resulteren dat iemand anders het maar lekker mag gaan regelen.
Ik ga dan nu ook heel strict zijn: als er nog iets wordt georganiseerd dan is de betaling binnen de termijn voldaan(welke over het algemeen ruimschoots op tijd bekend is), zo niet, dan ga ik die personen zonder pardon schrappen. Ik heb geen zin om herinneringsmail op herinneringsmail te verzenden.
Betalingen gedurende een activiteit worden niet meer voorgeschoten, maar kunnen van te voren worden gestort. Wat er over is, krijg je uiteraard terug.
Ik moet me aan mijn afspraken houden en dus verlang ik ook van een ander dat die dat doet.
Als je je ergens voor inschrijft dat moet je ook beseffen dat er bepaalde verplichtingen en verantwoordelijkheden bij die inschrijving horen. Kun je hier niet aan voldoen door geldgebrek of kun je je er niet toe zetten de benodigde informatie terug te koppelen als er een eenvoudig mailtje langs komt, schrijf je dan ook niet in.

Sorry voor mn beklag, maar het moet voor iedereen leuk blijven. Dus ook voor mij :)

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 01:24

Seb8iaan schreef:
Ik vind het echt hartstikke leuk om voor iedereen een leuk iets te organiseren. Ik steek hier zelf dan ook behoorlijk wat tijd in.
Maar ik loop nu al diverse keren tegen het punt aan dat sommige mensen nogal laks zijn met het nakomen van betalingen of afspraken. Die ik vervolgens achter hun kont aan moet gaan zitten en door wie ik aangekeken wordt als "lastig".
Ik moet bepaalde verplichtingen nakomen en doe dat niet alleen voor mezelf, maar de hele groep. Ik vind het gewoon niet leuk meer dat niet iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt om afspraken na te komen of betalingen te doen. Dat weerhoud me er eigenlijk bijna van om dit nog een volgende keer allemaal te regelen. Terwijl er ook genoeg mensen zijn die wel netjes, binnen een acceptabele termijn mee werken.
Ik kijk het nog even aan, maar als het zo door gaat dan zal het er uiteindelijk in resulteren dat iemand anders het maar lekker mag gaan regelen.
Ik ga dan nu ook heel strict zijn: als er nog iets wordt georganiseerd dan is de betaling binnen de termijn voldaan(welke over het algemeen ruimschoots op tijd bekend is), zo niet, dan ga ik die personen zonder pardon schrappen. Ik heb geen zin om herinneringsmail op herinneringsmail te verzenden.
Betalingen gedurende een activiteit worden niet meer voorgeschoten, maar kunnen van te voren worden gestort. Wat er over is, krijg je uiteraard terug.
Ik moet me aan mijn afspraken houden en dus verlang ik ook van een ander dat die dat doet.
Als je je ergens voor inschrijft dat moet je ook beseffen dat er bepaalde verplichtingen en verantwoordelijkheden bij die inschrijving horen. Kun je hier niet aan voldoen door geldgebrek of kun je je er niet toe zetten de benodigde informatie terug te koppelen als er een eenvoudig mailtje langs komt, schrijf je dan ook niet in.

Sorry voor mn beklag, maar het moet voor iedereen leuk blijven. Dus ook voor mij :)

Niet tof idd :n :n

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:03

+1

Zou heel jammer zijn als dit soort initiatieven hierdoor niet door kunnen gaan!

Ik ga vooralsnog niet zeggen of ik mee ga in maart/mei/whenever, daar heb ik financieel gezien nu totaal nog geen zicht op. Ik zou graag willen, maar kan er nu simpelweg nog niks over zeggen. En wil niet weer last minute moeten cancelen

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:56

*Ook hier maar eens een schop*

Wie heeft er zin in een nieuwe buitenrit :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:53

IKKEEEEEE

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 18:42

I'm in! Wanneer zat je aan te denken?

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 19:16

We hadden het over mei :)