Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Ook hier sorry voor de vervuiling en nog dieper sorry voor Ellebel. Laat het nu net een Belgische site zijn die ik had gezien.. Het zag er erg Nederlands uit, niet goed naar het webadres gekeken. En op de NL site die ik wel kon vinden stond dat het idd afgelast was. Nogmaals sorry..
Irisx94 schreef:Hmm, ik weet helaas niet of ik mee ga doen![]()
Heb last van de schildklier en ben constant moe, dit werkt niet met het lopen.
Ook ben ik laatst gevallen en heb mijn enkelbanden gescheurd, dit is nog niet helemaal over en loop nog steeds wat scheef in mijn schouders!
Als het aan het begin van het jaar allemaal nog niet goed is weet ik het nietik wil zo graag!
risje schreef:Ik ga zowiezo niet afhaken, wel flink klachten hier. Heb fibromyalgie en wrs als gevolg daarvan op dit moment een ontsteking in mijn heup. Maar ik wil gewoon zo graag dat ik er ook echt alles aan zal doen om mee te kunnen doen.
Helaas dus momenteel weer even medicijnen, maar ach als ik daarmee kan blijven bewegen. Weet dat het luchtig klinkt, maar heb me er gewoon in vastgebeten. Zal ook echt geen (medisch) stomme dingen doen, maar betekend voor mij gewoon dat ik zorg voor goede / nog betere begeleiding om dit mogelijk te maken. Vandaar ook dat ik goed materiaal wil, fysioptherapeut etc.....
Ben nu overigens ook al aan het kijken om zodra het kan meer te schaatsen, blijven beweging vindt ik niet alleen leuk maar is voor mij ook gewoon belangrijk. Da's trouwens mijn tweede streven.....wilde graag twee sportevenementen nog eens meemaken, Nijmeegse vierdaagse en de Elfstedentocht;-)
Dus tsja ik ben erbij!