Ohh, dan kan ik nog aan een clinic meedoen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Herfstwind schreef:Hebben jullie een linkje? Ben 'm kwijt
Moet nog wel toestemming van m'n ouders hebben dan om te gaan hoor... Maar dat moeten we tegen die tijd maar even kijken
Ik heb jullie ook gemist

Het zal voor de meesten niet te doen zijn om voor 20 man te koken én het veilig mee te krijgen
en hier zijn we gewend voor 30-40 man te koken
Is toch niet zo heel moeilijk
Wouter82 schreef:daar schrok ik toch ff, ik dacht ook dat we allemaal moesten gaan kokkerellen. het enige wat ik in de keuken kan is de magnetron aanzetten
ook qua drinken trouwens. Citaat:Voedsel:
Drinken:
Chips etc.:
ShamalArabs schreef:er wordt niet daar ter plekke gekookt, ik moet de energierekening apart betalen... In principe staat het iedereen vrij om wat mee te nemen, maar ik zorg ook dat er eten aanwezig gaat zijn, ik moet alleen hier nog even overleggen hoe en watHet zal voor de meesten niet te doen zijn om voor 20 man te koken én het veilig mee te krijgen
anneliesdj schreef:ShamalArabs schreef:er wordt niet daar ter plekke gekookt, ik moet de energierekening apart betalen... In principe staat het iedereen vrij om wat mee te nemen, maar ik zorg ook dat er eten aanwezig gaat zijn, ik moet alleen hier nog even overleggen hoe en watHet zal voor de meesten niet te doen zijn om voor 20 man te koken én het veilig mee te krijgen
Dat meenemen en opwarmen is ook het punt, daarom had ik het ook over daar ter plekke.
Maar jij hoeft ook niet alles te doen natuurlijk, je hebt het druk zat met die paarden.
Dus deel de taken maar uit hoor, degenen die willen koken iets, degenen die dat niet kunnen verzorgen drinken en hapjes bv. Jij zorgt al voor de locatie dus bent vrij van verder zorg
hij kan heel goed koken
we hebben wel eens met het idee gespeeld om een cateringbedrijf te starten
Citaat:1. Aleeneh
2. rayoow (rijdt met Aleeneh mee)
3. Lieffiefi
4. Quera (rijdt met Lieffiefi mee)
5. Ludique96 (Rijd met Lieffiefi mee)
6. DonRoubos (Rijdt met Lieffiefi mee)
In onderstaand lijstje kan wel wat geregeld worden denk ik qua vervoer. gina met eva mee en als beide andere dames op amersfoort kunnen afspreken en iemand vraagt HP om de dames daar op te pikken?
7. Knoffer
8. goldenarrow (zoek vervoer vanaf Nijmegen)
9. Gianti
10. Herfstwind (zoekt vervoer vanaf Amersfoort)
11. Holypope
12. Wouter82 (rijdt met HP mee)
narnia en nayomie moeten beide bovenlangs afgehaald worden, nayomie hoogenveen is nog een uurtje vanaf stal en nowhere near waar iemand in de buurt komt, kun je mogelijkerwijs tot in hardenberg of zwolle komen met de trein? En inney, hoe komt jij deze kant op?
14. Narnia
15. Nayomie
16. Inney
17. ShamalArabs
deze 2 komen uit dezelfde richting, wellicht kan dat ook onderling geregeld worden qua vervoer?
18. Woeps
19. Sjoerd
Transport:
Lieffiefi (vol indien Don nog meegaat)
Holypope, heeft nog plek voor 2 vanuit Rotterdam.
Aleeneh, nog 2 plekken vrij, vertrekt al vroeg in de ochtend!! vanuit zwolle, neemt suraya mee
Knoffer, 1 plek vrij, 2 onder voorbehoud, vanaf amsterdam
Als je wilt kijken of je met iemand kan er meerijden kijk dan van waaruit dit persoon rijdt en hou even contact met dit persoon.