Dan moet je denk voor een gebruiksergroep aanmelden, misschien dat dat het is.... Snap er ook helemaal niks van , ben al trots dat ik forum heb kunnen maken, maar nu de instellingen nog goed krijgen....
Wat een prachtige foto's komen er voorbij! Bij de volgende meeting (herfst?) wil ik zeker mee!
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 22:53
Ik heb er alvast eentje gedaan (ben nu nog ff met die van Roos bezig van vorige meeting en daarna ga ik deze doen, maar ben al redelijk tevreden over de onbewerkte afbeeldingen ).
DesireeK
Geplaatst: 19-08-12 23:06
Mooi Mooi Mooi.. ziet er al heel goed uit allemaal.. Ik ga zo je feestboek kijken rich..
Ik weet niet meer wie het vroeg maar we zijn er vanmiddag over eens geworden dat het in dat park erg mooi zou zijn een herfstshoot te doen.. is een hele mooie omgeving daarvoor..
@Dewi: nee niet iedereen kan op het andere forum ivm met pikante foto's je mag er ook een paar hier plaatsen hoor
Oja.. Ja esther ik heb ook een paar foto's die vallen in de categorie Blooper
Oeh, dan ga ik graag mee naar die herfstshoot! Komen echt prachtige plaatjes langs .
Oké, deze zijn favoriet;
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 23:19
DesireeK schreef:
Oja.. Ja esther ik heb ook een paar foto's die vallen in de categorie Blooper
Ik volgens mij ook toen Lotte net water in dr gezicht kreeg .
Lottegold
Geplaatst: 19-08-12 23:23
Haha, ja lache die bloopers!! Mooie fotos!! Bn alweer helemaal happy... Ik vind van de reeks van hier bove de eerste er wel echt uitspringen hoor!! Heel mooi
NewYork
Geplaatst: 19-08-12 23:57
Delaja schreef:
Ik heb nog chocokoekjes van iemand in de koelbox zitten. Vriend is er erg blij mee
Ondanks de warmte een erg leuke en gezellige dag gehad, dank jullie wel!
Ik zag em al op je facebook staan.. heel mooi.. lekker dromerig zo
Er staan nog een paar foto's op facebook voor die gene die ik op mijn facebook heb.. De gene die ik nog niet heb stuur even je naam of voeg mij maar toe..
Nou is het aanmelden gelukt Esther, alleen moet je mijn account nog vrijgeven.
Ik zie Laura trouwens wel staan.
NewYork
Geplaatst: 20-08-12 09:47
DesireeK schreef:
Klopt Esther
Hahaha Emmie ben je ze toch vergeten.. en heb je nog geen chocokoekjes gegeten Was het leuk vanavond in scheveningen??
Haha erg hè Was nog een heel gedoe want kon eerst niemand bereiken, dus had geen flauw idee waar ik heen moest. Heb dus nog dik een half uur op die parkeerplaats gestaan, haha. Maar uiteindelijk was het erg gezellig. Heerlijk gegeten!
Ik ga zo mn foto's eens op de laptop gooien. Zie al leuke voorbij komen!