ik vond het echt super leuk. helaas had mijn paard gewoon open drukplekken. zit er nog aan te denken om dit aan 144 te melden. je zag gewoon open rood vlees Het rijden zelf was wel heel leuk. had een braaf paard (Ed) die niets verkeerd deed. kon lekker galloperen al was die wel wat houterig door weinig bespiering. ik vond het jammer dat we met zo een grote groep reden. met zn 18 ofzo... Ik vond op het strand ook heel leuk! en met andrea en marianne. (marrianne. je hebt echt cool haar! en iedereen was superaardig! lijkt me leuk om volgend jaar weer te meeten. misschien kunnen we dan in ede. daar is een westernstal die 2uursritten organiseerd in kleinere groepen. door de hei en langs een meer
Trouwens, als we nog eens een ritje in Woudenberg willen maken, daar kun je paarden huren voor €10,- per uur. Ze zijn wel western gereden en ze heeft er maar 3, maar wel leuke paardjes. Enige wat wel is, is dat er dan iemand van stal mee moet, maar dat is geen probleem als Lieke of ik meegaan met Winston