Dan zou ik voor Jauke er iemand bij moeten zoeken, maar ik wil deze shoot ook graag zelf samen met Jauke doen. En Canoso stapt nu samen met Jauke de trailer in, dus die is ook vol nu
Muurp
Geplaatst: 20-08-12 22:21
Ik neem aan dat ze geen plaats meer heeft in de trailer als die merrie mee gaat...
Zalamera kan door familieomstandigheden niet mee. Top dat de merrie meegaat Amable! Een prachtig dier!
Van moonforever heb ik nog geen reactie mogen ontvangen..
Ik ga er dus vanuit dat we met 5 modellen zijn. Als je als fotograaf niet mee wilt om die reden, laat het dan even weten? Anders ga ik ervanuit dat jullie er wel bij zijn
@Muurp: Super als jij iets van een bordje wilt ophangen op de afslag! Dat is voor jou wel iets gemakkelijker dan voor mij met trailer erbij
Als jullie mijn te.lefoonnr willen weten: kijk even bij "contact" op mijn website (www.detapasworkshop.nl). Daarop ben ik (hopelijk ook op het zand ivm bereik) bereikbaar!
Het begint om 11 uur. Exacte rooster is nog niet bekend omdat het aantal modellen nogal wisselend is per dag tot nu toe..
Biebz
Geplaatst: 21-08-12 14:08
Ik wil wel graag snel zekerheid hebben hoor
Muurp
Geplaatst: 21-08-12 15:47
Ik had eventjes een beetje gebrainstormd met Amable, en we kwamen tot de conclusie dat het misschien leuk was om met een moodboard te werken. Ik heb een klein moodboard opgesteld voor een serie die ik al een tijdje in mijn hoofd heb, dit moodboard is om wat meer inspiratie/ideeën op te doen (zowel voor mij als voor modellen). Dit doen we buiten de 'standaard' foto's om.
Mijn idee was veel zwart-wit/sepia tinten/hoge contrasten. Meer detail en vrijheid, maar wel typisch Barok/Spaans.
Ik heb wat foto's opgezocht om een beeld te scheppen van wat ik wil, hopelijk worden er modellen enthousiast en willen deze hieraan meewerken. Mocht dit het geval zijn, stuur even een pb! Dan kunnen we kijken hoe of wat. Voorbeeld: http://i49.tinypic.com/vipche.jpg Let op!! Geen van de foto's zijn van mij!
Sorry voor de late reactie maar ik zat niet echt meer op de pc !! Maar ik moet hellaas afzeggen de gene die zou rijden kan hellaas niet !! En de andere die welis rijden vinden het te ver ! Sorry
@Jill: Een moodboard is een verzameling van foto's die een bepaalde sfeer oproepen. De fotografen zelf hoeven hier niks mee te doen, dit is puur voor mij. Ik wil met een of meerdere modellen kijken of ik wat van deze serie kan neerzetten. Zo fotografeer ik met een doel, en ben ik niet 'zomaar' wat plaatjes aan het schieten.
@CoronaLime: Ik denk dat ik rond half 11 die kant op ga. (ik wil zondagochtend namelijk nog wat bordjes ophangen) Hoelaat kom jij aan op het station? Dan kunnen we dat afstemmen.
just_kiki
Geplaatst: 22-08-12 10:43
ben vanaf deze week al bezig met elke dag de staart te wassen van me ruin (die is deels wit, maar ook nog met donkere haren...(ivm verkleuren)dus lijkt heel snel vies, terwijl tie dat niet is) dus elke dag zilvershampoo er door heen
Leuk als Suelza ook nog met 1 of 2 hengsten kan komen!!! Laat je wel even uiterlijk morgen weten of je erbij bent, en met hoeveel paarden? Dan kunnen we een planning maken
Ik zou het echt heel gaaf vinden als er van Candor foto's in de stijl gemaakt worden die Muurp aangeeft
Ik heb ook portugees tuig (alleen het hoofdstel, niet het voortuig). Ik heb niet echt van die galajurken (alleen kort, niet lang), dus ik denk dat ik in gewone rijkleding kom... Er moet ergens 1 jurk liggen, maar die is zwart met glitter, en dat zal teveel afsteken bij een witte Candor?