ik heb denk ik een probleempje ik moet terug een trein eerder dus ipv dat ik die van 21:49 heb moet ik nu die van 21:19 hebben want anders moest ik 20 minuten wachten op de metro... en dat is niet echt fijn in rotterdam. dus is dat een heel groot probleem roos ? anders ga ik wel met de bus naar leiden terug
Doris, Jacq en Juud komen om 10.37 aan in Leiden op spoor 1 Margo komt om 11.08 aan in Leiden op spoor 9b Fenne komt om 11.11 aan in Leiden op spoor 5a
doriss
Geplaatst: 24-06-12 15:28
waar spreken we af op de stations?
Den Bosch; Voor de AH to go, aan de voorkant van het station, vlakbij de roltrappen.
Utrecht; Starbucks, ik denk de eerste SB? Niet die naast de burger king, maar die andere. Volgens mij zijn het de broodzaak en de bruna die daarnaast zitten.
Margo ik zie net dat ik ook om 11:08 aankom ik spoor 9b :p dus of jij komt over Almere of de trein koppelt aan een andere, maar dat lijkt me sterk Ik hoef namelijk niet over te stappen
Ik zou eerst die nemen die om 10:59 aankomt nemen maar het scheelt mij ruim een kwartier reistijd als ik de intercity neem ipv de sprinter, dus dan pak ik dezelfde trein als Margo