Ja dat denk ik ook, maar in de avond is het meestal wel beter. Als het gewoon lekker weer is als nu vind ik 't best ! Ookal staat er op het strand wel wat meer wind.
Dit weer is inderdaad erg lekker! Er staat wel voor de hele dag regen voorspeld ook in de avond. Niet heel veel regen, motregen. Maar het maakt het toch een stuk minder leuk..
Achja, ik heb zin om jullie te ontmoeten daar kom ik ook voor en de gezelligheid! De regen houd mij niet tegen tenzij het echt heel hard is en de hele tijd door blijft regenen.
@argieval, je heb inderdaad ook deeltijd opleidingen. maar ik sta ook ingeschreven in alkmaar voor opleiding communicatie & marketing, mbo 4. in 2jaar. en die opleiding ben ik 4 jaar geleden al een x mee gestart en niet afgemaakt. dus als ik die ga doen, heb ik snel me mbo 4 papiertje, en krijg misschien vrijstelling op bepaalde vakken =) en moet ik een halfjaar stage lopen, en wilde dit lekker in het buitenland doen. en dan kan ik daarna nog hbo doen als ik er zin in heb, en dat hippisch bedrijfskunde wat lara opnoemde, heb ik even nagekeken en dat lijkt me een hele leerzame en nuttige opleiding. dus ga ik even kijkn of ik dat erachter aan kan plakken. maar de tijd zal het leren, ik ken niemand zo besluiteloos als mezelf
haha, ik vind dat altijd wel mooi dat als er een paar berichten rond gaan het gaat onweren.. dat iedereen denkt noodweer binnen blijven we halen morgen anders niet!
k werd net ook gebeld door iemand van stal.. zal ik lot voor je binnen zetten? dus ik zeg, hoezo? mijn paard kan wel tegen een beetje onweer! en als ik er nu in der box zet, blijft ze ijsberen en der hele box is dan 1 grote puinzooi aan drollen.. dus ze is rustiger op het land met onweer dan binnen. haha. altijd wel lief dat iemand dan even aan der denkt en me belt. maar het is niet nodig! net als met vuurwerk, kunne ze nog beter buiten staan dan binnen. zodat ze het zien! ik heb met oud en nieuw, letterlijk ouderejaars dag om 5uur middags, der verhuisd met vuurwerk en al gelopen naar de nieuwe stal. niks aan de hand!
Ik gooi die van mij wel naar binnen anders lig ik vannacht toch wakker met het idee of ze nog leven (paarden staan op een enorm land zonder schuilmogelijkheden)
mijne staat ook op stuk land. maar ik werd gister avond om hal 9 gebeld ja, ik zet er maar binnen want ze staat als een gek te rennen en ze staan nog met ze 2e (normaal staan ze met ze 15e.. ) dus iedereen van stal was bang dat ze het int zouden overleven.. maar het waren maar 5onweers klapjes? dus ik ga nu maar even langs stal om te kijken wat ze van der stal heeft gemaakt
Die van mij stonden gewoon buiten, eigenaresse van stal woont op het erf dus vertrouw er op dat ze nog wel even gekeken heeft hoe het ging. Ze staan nu met z'n tienen buiten geloof ik... Hebben een rij bomen om onder te schuilen en zijn veel plekken die hoger liggen dan de wei, dus had er wel vertrouwen in dat het goed is gegaan Heb wel even een regendekje opgelegd...
NathalietjeB
Geplaatst: 22-06-12 09:25
die van mij heeft ook gewoon buiten gestaan hij gaat echt niet dood van die ene bui en hij kan in genoeg bunkers schuilen als hij dat echt wil
oe dat is wel sportief ja! Maar wel super tof! Zou willen dat ik zoiets ook kon doen voor spieren voor spieren (mijn nichtjes hebben een ernstige spierziekte, ik een niet zo erge maar wel vervelende) Ik vind mezelf ook heel sportief momenteel, ga nu op de fiets naar heiloo alle 3 de paardjes weer rijden... Sportief genoeg voor mij
wat een sportieve dag dan zeg! ik ben weer lui geworden door me brommer. maarja! spierziektes zijn echt verschrikkelijk, 1 oom van mij is daar een paar jaar geleden aan overleden.. echt drama! ik ga vanavond weer sportief doen, paard rijden! en morgen ochtend weer vroeg les! en zondag fietsend met de meeting mee! haha.
Ja op t strand zal de wind nog wel sterker zijn Maar laten we t hopen, 10 juni had ik een meeting georganiseerd en tot vrijdagavond was t slecht voorspeld, maar zaterdag toen de knoop moest worden doorgehakt was het redelijk en op de dag zelf had ik spijt dat ik geen korte broek aanhad