Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Als locatie gaan we toch naar de buurt van de vorige meeting in Utrecht. Ik zag dat er wat mensen op tegen waren, maar naar wat ik heb gezien is dit een rustige omgeving waar genoeg ruimte is om ook uitleg ed te kunnen geven zonder problemen. Normalitair had ik waarschijnlijk voor een locatie gekozen die nog niet gebruikt is, maar omdat het hier toch voornamelijk om het in praktijk brengen van de theorie gaat lijkt dit me een prima plek. Ik hoop dat iedereen er tevreden mee kan zijn
Ochtend: 10.00 - 12.30, tussen 09.30 en 10.00 aanwezig
Middag: 14.00 - 16.30, tussen 13.30 en 14.00 aanwezig
De fotografen
1. Bellatrix
2. hamsterfan
3. Anoli
4. _Femkee
5. Mayling27
6. LynnDenise
7. Desiree_1993
8. Summerly
9. Lauwttje
10. Adamootje
11. Sirius_
12. _Kiki_
De modellen
Ochtend
- Killian
- Kaylak
- Pam
Middag
- Alex
- Bente
- Luca
Mentoren
- Muurp
- Pinkie87
- Killyenn
Helaas heeft er ook een mentor afgezegd, en ik weet niet of ik zo kort dag nog een mentor kan vinden. Hierom zullen we waarschijnlijk toch met 3 paarden in elke groep aan de slag te gaan, het voordeel daarvan is dat we wel echt ruim de tijd hebben om goed op alle aspecten van het fotograveren in te gaanIk heb _Yvonne gePBt om als laatste model mee te gaan, hopelijk kan zij mee en dan zijn we weer zo goed als compleet!
Mayling27 schreef:Je hoeft er niet harden dat stap doorheen te gaan... Je kan toch aangeven dat je haar alleen als " potret" model wilt gebruiken en verder niet op rijden?
Killyenn schreef:Dat is jammer, ik had inderdaad begrepen dat de locatie wat te ver voor jullie was, maar helaas kon Janneke niet op de andere locatie komen en die kwam met twee paarden. Omdat we al een modellen te kort hebben/hadden heb ik besloten voor de locatie te gaan waar de meeste modellen kunnen