Wat grappig is was vandaag ook op het strand en heb deze mensen allemaal zien rijden. Ik denk dat jullie ons ook wel gezien hebben. Ik zat in een groepje van 4 shetlanders met sulky's. Ik reed zelf met een bruine Shet. Had ik dat geweten had ik mij ook nog even opgegeven. Jammer genoeg lees ik het nu pas. Wel mooie foto's geworden.
Maybritt: heb jij geen moeite om hem uit te zitten zo nu en dan ? want hij ging op een gegeven moment zo sjouwen en leek echt alsof jij enorm opgegooid werd !
Hij is een beetje scheef maar als ik dat corrigeer staan zijn voeten er niet meer op.
hamsterfan
Geplaatst: 06-05-12 20:36
Gaaf Ik heb helaas de rengalop foto's van Fin niet.. Ik stond te dichtbij .
@shetlander20: Ik heb van jullie ook nog wat snelle kiekjes gemaakt . @Nescafe: Mooi ook hoe je ze nabewerkt .
Maybritt90
Geplaatst: 06-05-12 20:37
Gaaaaaf!!!!
Ja heb zeker moeite met uitzitten. Heb hem nu pas 3 maanden en in het begin met de uitgestrekte draf viel ik er af en toe bijna af omdat ik zo op gegooid werd en nog niet echt m'n evenwicht had dus bleef dan vaak staan. Laatste tijd lukt het ook om licht te rijden. Af en toe gooit ie er een galopsprong doorheen en dan moet ik ff goed op m'n evenwicht letten..