Ik ga me proberen voor de veluwe in te schrijven. Toch jammer dat ik deze afgezegd heb, zeker omdat hij nu niet door gaat, maar ach als je alles van te voren weet kan je met een dubbie de wereld rond
jammer want het zonnetje schijnt hier nu.....maar ja het is niet anders..volgende meeting weet ik nog niet dan zijn de kids hier dus komt beetje slecht uit voor mij.
Ja ach vanochtend kwam het wel met bakken uit de hemel dus je had in de middag groep niet al te vrolijke fotografen gehad als het door was gegaan, daarnaast is het ook nog eens flink benauwd buiten vind ik hier schijnt iig ook het zonnetje nu
Ivonka
Geplaatst: 20-05-12 17:19
We hadden het beter hier in de hatertse vennen kunnen houden. Prachtig weer gehad
Is gewoon erg plaatselijk geweest en veel die regen.
In Amersfoort heeft het een aantal keer goed hard geregend. Verder is het heel raar weer geweest, op een gegeven moment scheen het zonnetje, de hemel leek strak blauw en toen hoorde ik een aantal flinke donders. Daarna begon het te regenen terwijl de zon erdoorheen scheen. Wel mooi! En het was ineens erg warm :]
Ik heb echt de hele dag super lekker weer gehad vanaf 11 uur zon en die is niet meer weg geweest. Baalde al enorm, maar hoor hier dat op sommige lokaties wel geregend heeft
Haha, ik ben net pas thuis uit Udenhout en ben de Duinen in geweest, heerlijk weer, fantastisch gereden maar wel vol met steekvliegen (misschien een schrale troost )! Ik ben al 6 bulten rijker
Zitten die er nu alweer die steekdieren? ik was 2 weken terug in de bossen maar toen was er nog geen dier te bekennen. Rotdieren die van mij kan dr al zo slecht tegen!
Vliegenspray had ik al gedaan idd, hielp wel, volgende keer ook maar op mijn rijbroek smeren Denk de benauwdheid idd! Maar goed, het was dus wel heerlijk weer
MarianneV
Geplaatst: 20-05-12 20:16
Vergeet de vliegenmepper niet... wel de opgevoerde versie dan he
Dat durf ik op die van mij niet aan Ik kon ze niet eens doodmeppen op haar hals vandaag... Arm beest! Had er 1 te pakken (welkom, rode vlek op mijn mooie witte paard) en toen vloog ze er meteen in galop vandoor