Ik heb ook van de fotoshoot genoten, net als Boyke en Furby, die zich heel netjes hebben gedragen. Het was goed georganiseerd (bedankt weer Ivonka) en ik zie de foto's wel verschijnen !!
Neej
Wij zijn ook weer onderweg, het was volgens mij succesvol ollie heeft zich prima gedragen en ook flink genoten van een welverdiende spettersessie in het vennetje
Fotografen en met name ivonka, bedankt! Was een leuke middag en nu ben ik heel benieuwd naar de foto's, de voorproefjes waren iig veelbelovend
nou ik ben ook weer thuis, was een leuke maar vermoeiende dag! moest eigenlijk nog werken, maar kreeg net toen ik onderweg was een berichtje of ik het erg vond om vrij te zijn want t was rustig.. nou geen probleem
ivonka, bedankt voor je inzet en het regelen van alles! ik vond heel de dag goed verlopen! leuk om ook eens iedereen te ontmoeten!
Ik ben ook weer thuis. Was een leuke maar vermoeiende dag haha. Heb iig genoeg foto's om na te bewerken. Moet ik die hier neer zetten of op dat andere forum?
Je mag hier natuurlijk ook plaatsen maar als je een hond helemaal klaar hebt zeg maar... plaats je die op het forum in 1 bericht zodat de eigenaar ze makkelijk kan terug vinden
Neej
Ohja, en alle fotografen succes met het uitzoeken en nabewerken van de foto's! Dat zal wel ff een werkje zijn
TheWelsh
Geplaatst: 11-03-12 18:57
Oh ik ben zooo benieuwd! Shetan is helemaal dood nu trouwens, heb hem maar een ibruprofannetje gegeven tegen de spierpijn
Merel_Brit
Geplaatst: 11-03-12 18:58
Ik vond het heel erg leuk! Djino heeft zich helemaal uitgeleefd in het water, en is heel braaf geweest. Ik heb al een paar hele mooie voorproefjes (klein scherm) gezien en verheug me al op de rest! Mijn duracell batterijtje ligt trouwens al heel de dag te slapen! haha hij is op!
Het was heel goed georganiseerd Ivonka! Top!
Kasmir
Geplaatst: 11-03-12 19:12
Zoo ik ben ook thuis en heb al een hapje gegeten. Ga nu gauw naar Karlijn & de hond uitlaten en daarna crash ik neer achter mijn pc en ga ik wat foto's nabewerken.
Vonk: 'T was top! En wat een weer zeg, ongelofelijk
Bagheera_206
Geplaatst: 11-03-12 19:12
Iedereen is "thuis" gebracht en ik ben ook thuis. Zo even PC aanslingeren en even onder de douche springen. Het was erg gezellig met jullie vandaag. Wat een mooie hondjes en goede fotografen zeg! Het weer hadden we verdiend, nietwaar?
Kasmir
Geplaatst: 11-03-12 19:14
Bagheera_206 schreef:
Iedereen is "thuis" gebracht en ik ben ook thuis. Zo even PC aanslingeren en even onder de douche springen. Het was erg gezellig met jullie vandaag. Wat een mooie hondjes en goede fotografen zeg! Het weer hadden we verdiend, nietwaar?