heb er eventueel nog wel eentje. maar dan heb ik hulp nodig met een extra handje hulp. een friese stabij x kooiker mix. voor de verrassing ook zwart/wit
Mijn vriend kan ik de ochtend eventueel wel helpen met een hond vasthouden. Moet wel een brave hond zijn want hij moet mijn teckel ook vasthouden en die is voor veel honden bang
ik hoor het wel. ik kan zelfs nog de zelfde dag een hond halen voor de tweede groep. mijn mam heeft er namelijk twee. waarvan ik de lhaso apso al aangeboden had.
Mijn moeder heeft erg slecht nieuws gekregen over haar moeder vanmiddag, dus morgen hebben we opeens hele andere plannen. Vind het erg jammer om me af te melden, want we hadden er zin in!
ik baal echt enorm van al die last minute afzeggingen. ik was er al bang voor . zou eigenlijk vanavond niet online zijn maar gelukkig had ik een voorgevoel.
ik heb vandaag al 3 afmeldingen en gister 2 afmeldingen.
ja hoor wij zijn er ook gewoon.. maar wat ik denk.. dat mijn honden super veel energie hebben.. weet niet of ze in het begin voor portret foto's echt stil blijven zitten.. we doen ons best!!!! hebben er beide zin in..
IK ben er ook bij met mijn 2 spoken... én mn moeder Het is jammer van die lastminute afmeldingen, helaas altijd zo met meetings, hopen dat de rest gewoon komt en het een superdagje wordt!