Doktersassistente Moet eigenlijk nog rekenen maken, maar dat doe ik wel in de les. En administratie en dat doe ik wel in de pauze (die overigens echt achterlijk lang is: 40 minuten. En dan heb ik die dag nog een pauze van 10 minuten (eigenlijk 20 minuten maar die is al ingekort) en als ik een uur eerder had moeten beginnen had ik nóg een pauze gehad van 20 minuten..).
Hilda: Ik wou vragen; hoe weet jij dat nou weer, maar heb het natuurlijk in mijn profiel staan Of heb je het daar niet vandaan?
marjan1986
Geplaatst: 10-01-12 23:25
Devi_Angel schreef:
nou, mocht het zo zijn dat de hengst van The horse inn niet kan... dan heb ik een onwijs schattig ijslandertje gevonden, maar ook die is afhankelijk van vervoer
ik Weet ook nog een leuke... Maar zeg lekker niks...
MarianneV
Geplaatst: 11-01-12 09:44
oproepje! Wij zijn nog op zoek naar prikpaaltjes en lint voor 2 weiden. Wie o wie heeft er over en mogen wij deze gebruiken voor de meeting
magda_90
Geplaatst: 11-01-12 13:43
Ik heb hier een rol rood/wit palstic lint gevonden, maar ik ben vreselijk slecht in het schatten van de hoeveelheid. Hoeveel lint hebben we dus nodig? Want dan rol ik hem wel af.
Ja daar heb ik het vandaan. Heb hem zelf ook gedaan in 98. Anatomie en Fysiologie was mijn favo samen met Medisch Technische Instrumenten leer, prikken en verbanden e.d van Theo.
Laat het maar weten, hier op stal wordt regelmatig dit lint gebruik voor onder andere grondwerken in de bak/weiland. Als een paard respect heeft voor het lint op vreemd terrein dan hoeft het geen probleem te zijn.
Jorinda
Geplaatst: 11-01-12 17:03
Heb je het Ook op het Noorderpoort gedaan in Groningen dan Hilda?