Ik ben mijn haar ook aan het laten groeien voor de kankerstichting. Heb járen geleden (toen Frouke nog een Frouke'tje was) al eens een hele staart gedoneerd; mijn haar hing tot mijn kont, en heb de staart boven het elastiekje af laten knippen. Korte coupe aan laten meten en die een paar jaar vastgehouden. Nu is het halverwege mijn rug, dus ik heb nog even te gaan..
Jemig, behoorlijk door gekletst. Haha, veel meer pagina's dan het hk-topic.
Toch nog een foto
Hoeveel man kun je kwijt Bibi? ;p Nieuw topic daarvoor is mss wel handig. Nieuwe jaar is voor mij ook een betere optie \o/
Killyenn
Geplaatst: 14-11-11 01:12
Ik heb 1 tweepersoonsbed, twee losse matrassen en misschien nog een tweede tweepersoons, en een bank. Dus dat is 5 of 7, en daar zit ik zelf dan natuurlijk ook bij Er is ruimte voor meer, maar ik heb geen matrassen meer verder
Is er een HK topic? Nooit geweten Ga ik daar ook maar eens even kieken
Kleine reminder dat het alweer bijna 10 december is.
Wie komen er nog?
Ik heb wel onverwachts dat weekend de kinderen thuis. Ze zijn over het algemeen heel lief hoor (Ik geef ze gewoon iets heeeeel lekkers te eten en laat ze nog even lezen in bed en zo). Het kan wel zijn dat ze jullie erin laten tuinen om Sesamstraat-Mens-Erger-Je-Niet of Dora-Memory te gaan spelen
Doen we weer samen eten? Of na het eten afspreken? In het laatste geval kunnen we denk ik eerder daadwerkelijk spelen
Tuurlijk En, ik ben nog jong genoeg voor Sesamstraat en Dora, dusse... Nee ik ben er zeker bij, tenzij moeder natuur roet in het eten gooit Maar naar de verwachting te zien zal dat niet gebeuren
Volgens de planning staat het ook bij mij in de agenda, dus als ik welkom ben kom ik ook.
En ik als oudste van de groep wil ook best sesamstraat of dora spelletjes doen hoor. Zolang ik maar niet naar dora filmpjes hoef te kijken. Dat gaat me dan net te ver! Hahahahahaha!